Mijn foto van de dag.
Hij is niet mooi, geweldig, gaaf of leuk.
Maar het voelt heerlijk.
Na een paar dagen er op uit met Jan geweest te zijn, is het heerlijk om vroeg op te staan en lekker met de hondjes op de bank te liggen.
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
K&D schreef: Ow, cute! Wat een leuke gezinsfoto!Hij is ook lief
De toelichting rechts de reu en links de date is helder...![]()
toevoeging: wat een lieve uitstraling heeft Drago.
Berna schreef: Fotos van gisteren maar hii zo te leuk.. moet hem even delen!Wow, wat een geweldige foto!! Supercoole blik van jouw Drago (en zemelap-oortjes
Rechts mijn reu Drago, met 'zijn date' van 16 weken terug en een van de 10 pups.
Hij vond die kleine freubels best wel spannend :-)
![]()
Fenixjuh schreef: Whoohooot!!! Vandaag maar eens beginnen met 3, maar ik ga jullie in dit topic helemaal gek spammen..Kom maar op met die foto's
De reden:
Elvira schreef: Ik ben naar de heemtuin in Rucphen geweest en heb daar deze 2 pyamawantsen gefotografeerdWow mooie foto enne... pyamawantsen? Had er nog nooit van gehoord, maar weer wat geleerd hier op bp
![]()
Riek schreef: Prachtig en erg lief!Maar meestal wordt dat dan heel letterlijk genomen
Het is ook leuk om de mens achter de hond te zien.
Wat dat betreft zou een smoelenboek ook best leuk zijn.
Angelique schreef: Maar meestal wordt dat dan heel letterlijk genomendat is in jouw geval makkelijker dan in mijn geval![]()
Riek schreef: dat is in jouw geval makkelijker dan in mijn gevalNoteert Riek voor een Mini-Kattekind![]()
Angelique schreef: Noteert Riek voor een Mini-KattekindRuilen voor een Mini-Charlotte?![]()
Maxi's 3-tal schreef: Bp, voor al uw ruilhandeltjes.Sorry Mot...uh Mod![]()