Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

koekje schreef: Waar kan ik die theorieën vinden dan?
http://www.martinvrijland.nl/2014/07/18 ... -oekraine/

Goed lezen hoor, want het is zo ingewikkeld dat je halfweg de weg kwijtraakt. Maar als ik het goed begrepen heb is deze rampplek eigenijk de MH370 en is daar inclusief lijken zo neergelegd.

Via deze site kom je middels de commentaren op nog meer complotsites. Sla de liveleaklinken maar over  :-X
Ja waarbij de lijken dan dummies zouden zijn. Ik kan me niet voorstellen dat er zo veel mensen bij een dergelijk omvangrijk complot betrokken zouden zijn. Daarom lees ik het niet meer, ik word er achterdochtig van.
De beste theorie kwam ik vanavond tegen: het zou een toestel vol lijken zijn geweest, zonder piloot, en men zou het hebben laten neerstorten om de Nederlandse bloemensector een boost te geven.
Afijn. De ene theorie nog onzinniger dan de andere dus.

Overigens las ik net een artikel op ad dat de seperatisten zeggen dat een bewapende missie zal zorgen voor een derde wereldoorlog. En nu gen ik snel bang, maar samen met al dat nieuws van die isis lui...
Wat denken jullie? Zouden wij ooit nog een oorlog moeten meemaken?
Ik kan me zo voorstellen dat het een heel breekbare situatie wordt..........  Ik snap er dus ook niks van dat Poetin meer troepen naar de grens van oekraine heeft gestuurd en meer wapens schijnt te leveren aan de separatisten; aldus USA. Het wordt er niet minder eng op, nee.
Jantina schreef: Ja waarbij de lijken dan dummies zouden zijn. Ik kan me niet voorstellen dat er zo veel mensen bij een dergelijk omvangrijk complot betrokken zouden zijn. Daarom lees ik het niet meer, ik word er achterdochtig van.
En rouwende familieleden zijn acteurs! De lijken zijn er neergelegd en waren al een tijdje dood!En bij die complotters is het altijd zo dat ze links of rechtom gelijk willen krijgen! Ze verzinnen steeds weer wat anders wanneer een theorie van hun ontkracht wordt! Te ziek voor woorden! Evt sorry als ik hier iemand mee kwets!
Hope schreef: Overigens las ik net een artikel op ad dat de seperatisten zeggen dat een bewapende missie zal zorgen voor een derde wereldoorlog. En nu gen ik snel bang, maar samen met al dat nieuws van die isis lui...
Wat denken jullie? Zouden wij ooit nog een oorlog moeten meemaken?
Het heeft geen zin om je dat af te vragen, je wilt het niet weten!
Geniet van het mooie leven wat je vandaag hebt en verheug je op de dag van morgen  :-*
Radja schreef: En rouwende familieleden zijn acteurs! De lijken zijn er neergelegd en waren al een tijdje dood!En bij die complotters is het altijd zo dat ze links of rechtom gelijk willen krijgen! Ze verzinnen steeds weer wat anders wanneer een theorie van hun ontkracht wordt! Te ziek voor woorden! Evt sorry als ik hier iemand mee kwets!
Ja, ik snap het ook niet. Hoeveel ingewikkelder is het om een vliegtuig vol lijken maanden te bewaren, onbemand neer te laten storten op een bepaalde plek, als je veel simpeler een andere vlucht naar beneden zou kunnen halen. Dat vliegtuig en die mensen moet je nu ook weer ergens bewaren.  ::) Dat is wel heel kronkelig gedacht.
hannabelgje schreef: En als het allemaal verzonnen is waar zijn dan die mensen gebleven die vorige week vertrokken zijn?
Die zijn dan weer ontvoerd! Ze schrijven echt de meest zotte dingen op in hun blogs! Wij diegene die daar niet in geloven,zijn gehersenspoeld door de media ::)!
Radja schreef: Die zijn dan weer ontvoerd! Ze schrijven echt de meest zotte dingen op in hun blogs! Wij diegene die daar niet in geloven,zijn gehersenspoeld door de media ::)!
Door groene mannetjes zeker? ;)
Ik keek graag X-Files, maar al deze onzin geloof ik niet! :biggrin2: Wat betreft de media en waarheid ben ik ook terughoudend, speculeren en dat als waarheid verkondigen is gevaarlijk, zeker in deze situatie. Hopelijk komt de waarheid -- wat, wie en waarom -- ooit aan het licht door gedegen en onafhankelijk onderzoek. Tot die tijd beschuldig ik niemand!
Het enige wat ik daarvan tot nu toe heb gezien en wel een punt in vind zitten is die beroemde/beruchte foto van de Nederlandse passagier van het vliegtuig met een nummer erop eindigend op RC en foto's van wrakstukken van de crash waar duidelijk RD staat.. Verder vind ik de meeste van theorieën ook erg onrealistisch en absurd!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door