Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
koekje schreef: Waar kan ik die theorieën vinden dan?http://www.martinvrijland.nl/2014/07/18 ... -oekraine/
Jantina schreef: Ja waarbij de lijken dan dummies zouden zijn. Ik kan me niet voorstellen dat er zo veel mensen bij een dergelijk omvangrijk complot betrokken zouden zijn. Daarom lees ik het niet meer, ik word er achterdochtig van.En rouwende familieleden zijn acteurs! De lijken zijn er neergelegd en waren al een tijdje dood!En bij die complotters is het altijd zo dat ze links of rechtom gelijk willen krijgen! Ze verzinnen steeds weer wat anders wanneer een theorie van hun ontkracht wordt! Te ziek voor woorden! Evt sorry als ik hier iemand mee kwets!
Hope schreef: Overigens las ik net een artikel op ad dat de seperatisten zeggen dat een bewapende missie zal zorgen voor een derde wereldoorlog. En nu gen ik snel bang, maar samen met al dat nieuws van die isis lui...Het heeft geen zin om je dat af te vragen, je wilt het niet weten!
Wat denken jullie? Zouden wij ooit nog een oorlog moeten meemaken?
Radja schreef: En rouwende familieleden zijn acteurs! De lijken zijn er neergelegd en waren al een tijdje dood!En bij die complotters is het altijd zo dat ze links of rechtom gelijk willen krijgen! Ze verzinnen steeds weer wat anders wanneer een theorie van hun ontkracht wordt! Te ziek voor woorden! Evt sorry als ik hier iemand mee kwets!Ja, ik snap het ook niet. Hoeveel ingewikkelder is het om een vliegtuig vol lijken maanden te bewaren, onbemand neer te laten storten op een bepaalde plek, als je veel simpeler een andere vlucht naar beneden zou kunnen halen. Dat vliegtuig en die mensen moet je nu ook weer ergens bewaren.
hannabelgje schreef: En als het allemaal verzonnen is waar zijn dan die mensen gebleven die vorige week vertrokken zijn?Die zijn dan weer ontvoerd! Ze schrijven echt de meest zotte dingen op in hun blogs! Wij diegene die daar niet in geloven,zijn gehersenspoeld door de media
Radja schreef: Die zijn dan weer ontvoerd! Ze schrijven echt de meest zotte dingen op in hun blogs! Wij diegene die daar niet in geloven,zijn gehersenspoeld door de mediaDoor groene mannetjes zeker?!