Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door -Annemarie-
Angelique schreef: Ik had geen haast..ik heb netjes gewacht...joehoe geroepen...nog eens...en toen parrrdonn zuo ik misschien even....en het kijkt om zich heen en blijft naar die appelmoes staren alsof die z'n fb aan het checken was.
en niet 1 x...nee, 3x door de winkel heen dat die zo in de weg stond en toen probeerde die op de parkeerplaats ook nog vanuit het vak voor te dringen in het kader van "ik kom van rechts"  >:(

Dit was overigens in Groningen  8)
Ohhhhh, Groningen.  8)  :biggrin2:
Door pallas
En jawel........ we zitten weer in de medische molen met heer T.

Geen direct gevaar, maar wel weer zaken die uitgezocht moeten worden. Veel info gekregen en ook weer totaal andere inzichten van een andere professor :o

Veel te behappen en weer wachten op een oproep voor onderzoek. Uitslag is zeer belangrijk dus ja......spannend weer :-\

Gelukkig is ie verder fit als een goudvis, dus das een mooie start!!! :D
Dat is niet zo mooi Pallas. Dikke knuffel voor jullie allemaal!
Net terug uit ehv. Mams thuisgebracht en meteen Henry in elkaar gezet. Ik heb een blauwe.
Ik heb meteen bij pa en ma de kamer en de keuken even gezogen.
Hij is leuk hoor mijn Henry.
Ik heb een iets andere versie dan de Harry die jullie hebben Kira. Deze was ietsie goedkoper.
Door TMG1961
Ben me een beetje aan het inlezen in houden van kippen. Heb momenteel 7 verschillende kriel rassen op de lijst staan
Het zijn:
sussex kriel, bielefelder kriel, barnefelder kriel, plymouth rock kriel, wyandotte kriel, amrock kriel en new hampshire kriel
Nog geen idee of ik 1 ras neem of een combinatie van meerdere rassen. Het stuk waar ze komen te lopen is ong 15m2 en dacht zelf aan 5-7 krieltjes
Stuk wordt afgezet met draad en een net er over en er komt een los nachthok in.
Door TMG1961
hannabelgje schreef: Ik zou gaan voor zijdehoenders en minder kippen nemen per m2. Dat zijn rustige kippen die niet veel herrie maken. De meeste krielen zijn nogal druktemakers.
Ik vind zijdehoenders geen mooie kippen. Ik kom uit op 2-3 m2 per krielkip afhankelijk van hoeveel het er worden, lijkt me toch niet echt heel weinig voor een krielkip.
Door kira
Theo ik ga met Hannah mee 15 m2 is Drie krielen. Krielen maken erg veel herrie overigens. Ik heb nu grote barnevelders die zijn stil en Wyandotte daar komt tot op heden ook geen rumoer uit.

Mijn twee kuikens hebben vanavond voor het eerst uit de hand gegeten. Kost tijd maar ze worden vast uiteindelijk tam.
Als je in buitengebied woont kun je zoveel kippen per m2 zetten. Als je dat in een woonwijk doet krijg je nogal vlug stankoverlast en de bijbehorende vliegen enzo. En hoe meer ze op elkaars lip zitten hoe meer herrie ze maken. Ben zelf geen fan van krielen ivm het karakter. Cochinkrielen zijn ook nog redelijk kalm.
Door K&D
Mijnheer KD vraagt zich serieus af waarom de rest van het huishouden zoveel commentaar levert op zijn pianospel tegen de tijd dat hij de melodie eindelijk foutloos kan spelen.  :nono2:  :D
We hebben een prachtige antieke rightup uit 1911. Enige nadeel van een barpiano is dat ze gemaakt zijn om volume te kunnen produceren. ::)
Misschien moet ik hem inruilen voor een echte pianist. :P 8)
Door Els&Flow
Vanmorgen al een honden-feestje gevierd op het strand. Het was er heerlijk weer voor.

Nu hard aan het nadenken of ik mezelf ga inschrijven voor (low intensity) bootcamp trainingen. De knop is wel al om op voedingsgebied, maar nu de rest nog. Of dat nou gelijk bootcamp moet worden, ben ik nog niet over uit. Maar de ervaring leert dat ik die stok achter de deur nodig heb om wat te gaan doen, op mn hardloopschoenen ligt een mooi laagje stof en ook mn paardrijlaarzen staan aardig te verstoffen op het moment.  ::)
Door Pauline
K&D schreef: Mijnheer KD vraagt zich serieus af waarom de rest van het huishouden zoveel commentaar levert op zijn pianospel tegen de tijd dat hij de melodie eindelijk foutloos kan spelen.  :nono2:  :D
We hebben een prachtige antieke rightup uit 1911. Enige nadeel van een barpiano is dat ze gemaakt zijn om volume te kunnen produceren. ::)
Misschien moet ik hem inruilen voor een echte pianist. :P 8)
En dan eentje die zo speelt en zingt. Ik zal dan wel leren mondorgel te spelen:

Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door