Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Angelique
Zo'n uitlaat is wel heet ja. Er staat nog steeds een mooie afdruk van dat ding op mijn been, van mijn zoen met de uitlaat toen ik ergens rond de 16 was  :biggrin2:
Door eelke
Angelique schreef: Zo'n uitlaat is wel heet ja. Er staat nog steeds een mooie afdruk van dat ding op mijn been, van mijn zoen met de uitlaat toen ik ergens rond de 16 was  :biggrin2:
+1 haha.

Deed gèf zeer ook
Door inge58
Toch een pittige verwonding blijkt nu.
Iedere dag laten verzorgen bij de huisarts,en been hoog houden wegens vocht ophoping.
:-\ beetje onderschat dus...

Zal ook wel even duren voordat het echt dicht is,met blijvend litteken.
Maar dat is het minst erg
Door eelke
Klopt, zijn heftige vieze wonden hoor! Ik had toch zo'n plastic tweede huid (speciaal spul, ook voor doorligplekken enzo) omdat ik wel moest werken. Dan zat er na een paar uur een hele bult op van het wondvocht  :-X
Door Dian
inge58 schreef: Toch een pittige verwonding blijkt nu.
Iedere dag laten verzorgen bij de huisarts,en been hoog houden wegens vocht ophoping.
:-\ beetje onderschat dus...

Zal ook wel even duren voordat het echt dicht is,met blijvend litteken.
Maar dat is het minst erg
3e graads verbrandingen doen zeer en leveren blijven schade op zei zij met ervaring. Eerst voel je niets, maar later komt de pijn die onwijs is. Die second skin heb ik ook gehad, soms 3 op 1 dag omdat hij dan al weer doorlekte en genezingsproces duurt erg lang.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door