Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Binkebobbel
Helaas heel slecht nieuws gehad en een hele moeilijke beslissing gemaakt.

Morgen gaat Bucka aan zijn laatste reis beginnen. Helaas verpest een tumor bij zijn blaas de hele boel en veroorzaakt de epileptische aanvallen. Ze volgen elkaar steeds sneller op, ook bij de dierenarts kreeg hij een aanval waardoor er geen twijfel meer mogelijk is dat het epilepsie is als gevolg van.. :'(
Ik ga nog een dagje van m'n oude mannetje genieten en denk niet dat ik nog echt online kom vandaag of morgen.
Morgen komt de dierenarts aan huis en gunnen we hem een waardig einde...
Ik ben kapot.. :'(
Door smulpaap
Inge en Bono schreef: Waar ligt de grens..... hier nog zo'n twijfelaar. Mijn ijkpunt is mijn meiske, ze kan nog genieten. Maar ik zie ook dat ze zich meer afzondert. Ik weet het niet, het is geen egoïsme om door te gaan, het is hoop, al is die hoop nog maar heel heel minimaal  :'( Maar ze is 4,5 dat kan toch niet  :'(

Heb ik iets gemist Inge ? Zorgen om je meiske ?
Door flodder en dwarrel
Binkebobbel schreef: Helaas heel slecht nieuws gehad en een hele moeilijke beslissing gemaakt.

Morgen gaat Bucka aan zijn laatste reis beginnen. Helaas verpest een tumor bij zijn blaas de hele boel en veroorzaakt de epileptische aanvallen. Ze volgen elkaar steeds sneller op, ook bij de dierenarts kreeg hij een aanval waardoor er geen twijfel meer mogelijk is dat het epilepsie is als gevolg van.. :'(
Ik ga nog een dagje van m'n oude mannetje genieten en denk niet dat ik nog echt online kom vandaag of morgen.
heel veel sterkte gewenst

:bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:
Door Inge en Bono
smulpaap schreef: Heb ik iets gemist Inge ? Zorgen om je meiske ?
Grote zorgen.... Liz plast niet, inmiddels gewoon helemaal niet, niks, wat we ook doen met medicatie. Het komt er uit hoor, ze loopt leeg wanneer ze ligt. Maar het is niet normaal om je meiske, een halve minuut na het wandelen, in een plas urine te zien liggen. En dan niet een beetje, maar een plas zo groot als zijzelf. Een luier helpt niet, die houdt het niet. We rennen de hele dag achter haar aan met van die celstof onderleggers en dat vindt ze irritant.

Met zulke dagen moeten we haar elke dag wassen, want ze ruikt heel erg naar urine. Maar ze vindt onder de douche vreselijk, al laat ze het gelaten toe. Ik poets haar zoveel mogelijk met babybillendoekjes, dan is het voor ons allemaal een soort van draaglijk. Maar och, dat kind heeft een zoveel betere neus als wij, als wij al vinden dat ze stinkt....

We weten het niet meer. Liz is niet de enige BT met dit probleem. En het is niet erg hoopgevend hoe het vervolg gaat zijn. Eigenlijk is er gewoon geen vervolg.... 
Door smulpaap
Inge en Bono schreef: Grote zorgen.... Liz plast niet, inmiddels gewoon helemaal niet, niks, wat we ook doen met medicatie. Het komt er uit hoor, ze loopt leeg wanneer ze ligt. Maar het is niet normaal om je meiske, een halve minuut na het wandelen, in een plas urine te zien liggen. En dan niet een beetje, maar een plas zo groot als zijzelf. Een luier helpt niet, die houdt het niet. We rennen de hele dag achter haar aan met van die celstof onderleggers en dat vindt ze irritant.

Met zulke dagen moeten we haar elke dag wassen, want ze ruikt heel erg naar urine. Maar ze vindt onder de douche vreselijk, al laat ze het gelaten toe. Ik poets haar zoveel mogelijk met babybillendoekjes, dan is het voor ons allemaal een soort van draaglijk. Maar och, dat kind heeft een zoveel betere neus als wij, als wij al vinden dat ze stinkt....

We weten het niet meer. Liz is niet de enige BT met dit probleem. En het is niet erg hoopgevend hoe het vervolg gaat zijn. Eigenlijk is er gewoon geen vervolg....

Ach  :-\ wat een zorgen ! En ze is nog maar zo jong pfff . Wat een ellende voor Liz en voor jullie . Ik begrijp dat er geen behandeling meer mogelijk is ?
Verdikkie ik ben hier gewoon even stil van
Door renate1985
Ontzetten veel sterkte morgen  :'(
Nog even van elkaar genieten, het doet zeer vooral omdat alles voor het laatst is maar juist daardoor sta je langer stil bij die momenten.

Ook inge heel veel sterkte met Lizzy
Door Buran en Co
Binkebobbel schreef: Helaas heel slecht nieuws gehad en een hele moeilijke beslissing gemaakt.

:'( :'( :'( :'( :'( :'(

Heel, heel erg veel sterkte, geniet nog een dagje van je mannetje met naar ik hoop weinig aanvallen. Fijn dat de da morgen thuis komt............

:bigarmhug:
Door Borke

Wat verdrietig, heel veel sterkte!
Fijn dat de DA aan huis komt, dat vond ik bij Borke ook heel fijn.
Door Inge en Bono
  :-* 
smulpaap schreef:

Ach  :-\ wat een zorgen ! En ze is nog maar zo jong pfff . Wat een ellende voor Liz en voor jullie . Ik begrijp dat er geen behandeling meer mogelijk is ?
Verdikkie ik ben hier gewoon even stil van
Ja, ons lieve kleine clowntje....
Nee, dit is zoiets bizars, niemand snapt er iets van. We hopen nog op een wondertje, we geven ook niet nu al op; zolang Liz er vrolijk onder blijft althans, maar....
Door Extreme

Inmiddels is Bucka aan zijn laatste reis begonnen, Bucka goeie reis.
Sterkte voor de baasjes  :'(
Inge en Bono schreef:
:'( 4,5 jaar, wat lijkt het me moeilijk om langzamerhand het donkere punt dichterbij zien komen bij zo'n jong beestje.
Mijn oudje, 14 jaar, het zal ontzettend veel pijn doen als de tijd daar is, maar ik weet hij heeft een goed en lang leven gehad, maar zo jong, pffff ook jij heel veel sterkte.
Ik weet niet of het op dieren gebruikt kan worden maar is urine off o.i.d. niet iets voor jullie?
  :-* 
Ja, ons lieve kleine clowntje....
Nee, dit is zoiets bizars, niemand snapt er iets van. We hopen nog op een wondertje, we geven ook niet nu al op; zolang Liz er vrolijk onder blijft althans, maar....
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door