Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Martine-Tom schreef: Mooi!!Foto? Die kerkdeur op n kier klinkt prachtig symbolisch, hopelijk tzt ook n foto :-) vind tatoo's heel mooi maar ben er zelf denk ik te bangig voor...
Ik mag over 2 maanden weer, mijn beste vriendinnetje van toen ik puber was (al jaren geen contact meer) wilde toen al artist worden, zij heeft er toen een voor mij onworpen en Jacco (lokale artist) heeft hem toen gezet, met de belofte dat als het haar zou lukken ze hem zelf zou ondertekenen en een andere tat zou zetten...laat ik nou van de week zien dat ze voor Jacco werkt, dus ben eens langsgelopen om haar aan dr belofte te herinneren
Handtekening komt eronder en de andere tat word een kerkdeur op een kier (symbool voor recente prive ontwikkelingen....niks met geloof overigens) we gaan verder werken aan een sleeve, mijn linkerarm moet ooit helemaal bedekt raken dus we hebben nog even te gaan![]()
dreumelaartje schreef:
Foto? Die kerkdeur op n kier klinkt prachtig symbolisch, hopelijk tzt ook n foto :-) vind tatoo's heel mooi maar ben er zelf denk ik te bangig voor...
Martine-Tom schreef:Mooie betekenis Martine !!!
Niks engs aan hoor, de pijn is weg als je de deur uitloopt, en voor de rest is het alleen een permanente tekening die noooooooit meer weg gaatIk vind de pijn altijd wel weer meevallen, al zie ik er de dag zelf vaak toch tegenop
Enige wat ik vaak vergeet is de jeuk als het gaat vervellen![]()
Nadia schreef: Hier ook een tattoo. Die loopt over het botje dat uitsteekt op je enkel. Dat was ook niet heel prettig.Heel herkenbaar en neuh, niet erg jofel