Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door nova
Hij gaat goed!! De honden zelf hebben er vaak minder moeite mee dan de mensen  die het zien.

is deze stoel voor de rest van zijn leven of tijdelijk?
Door Pauline
nova schreef: Hij gaat goed!! De honden zelf hebben er vaak minder moeite mee dan de mensen  die het zien.

is deze stoel voor de rest van zijn leven of tijdelijk?
Wij gaan uit van tijdelijk! Hij gaat echt al goed vooruit, maar een hernia met verlammingsverschijnselen kan lang duren. Gelukkig hebben we tijd en geduld (ik moet wel).
Door Ruisje
Super!! Leuk filmpje en het gaat hem inderdaad al goed af. :) Fijn hoe honden zich zo snel aanpassen, hè?! Onze labrador Taylor heeft haar laatste jaar in een rolstoel gelopen en dat ging precies zo, ook dat botsen tegen opstakels in het begin ;)
Keep on Rollin' Joep! :D
Door dinky89
Pauline schreef: Wij gaan uit van tijdelijk! Hij gaat echt al goed vooruit, maar een hernia met verlammingsverschijnselen kan lang duren. Gelukkig hebben we tijd en geduld (ik moet wel).
Natuurlijk gaan we uit van tijdelijk gezien de vooruitgang die Joep al geboekt heeft.
Maar het ziet er zo natuurlijk uit dat je zou denken dat Joep er al jaren mee loopt wat voor mij zegt dat hij er geen problemen mee lijkt te hebben als het onverhoopt toch voor altijd zou zijn ;-)
Wij mensen hebben veel sneller het gevoel dat het zielig zou zijn..

Maar nogmaals, ik ga uit van tijdelijk ;-)
Door K&D
Hij kan er prima mee overweg en is blij te kunnen snuffelen! Ik zie wel dat hij wel aardig conditie heeft ingeleverd, maar dat bouwt wel weer op ;). Gelukkig is het in het bos wat koeler. Fijn dat hij weer gedeeltes mee kan wandelen op eigen kracht en wielen.
Door sella
Oh wat ziet dat er heerlijk uit. Weer kranten kunnen lezen die jij wil en niet je baas uitkiest :biggrin2:
Heerlijk om zijn priemende staartje weer te zien gaan. En nu levert hij ook nog eens minder conditie in.
You go Joep!!
Door Pauline
K&D schreef: Plast hij ook als hij denkt tegen een paaltje te willen zeiken?
Yep! Daar waar hij normaal zijn poot optilt wordt nu geplast.

En zijn conditie is uiteraard ingeboet, maar dat kan ook niet anders. Moet wel eerlijk zeggen dat hij normaal met dit warme weer ook niet meer dan 30 minuten zou wandelen.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door