Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

dinky89 schreef: Denk dat dat samenhangt met wat ik heb gelezen namelijk dat alle klokken 5 minuten (of was het nou 15 minuten?) gaan luiden VOOR aanvang van de minuut stilte.

Wat betreft de dieren vraag ik mij af in hoeverre hun baasjes ook in hetzelfde vliegtuig hebben gezeten.
niet, de stabij baasje zatten al in kuala lumpur
de duitse herder pup ging naar zijn/haar nieuwe eigenaar
eelke schreef: Het eerste vliegtuig gaat bijna de nederlandse grens over.
Waar zie/hoor je dat? Vanaf wanneer is er een uitzending?
Er komt vandaag vreemd genoeg niets uit mijn handen. Ik luister de hele dag alleen maar naar de radio.
Zoveel families waarbij het leven nooit meer hetzelfde zal zijn...  :'(
Lijkt me voor de nabestaanden toch ook weer niet makkelijk. Je weet eigenlijk totaal niet voor wie je daar staat en of jouw geliefde erbij zit. Of zouden ze de meest 'herkenbare' mensen eerst hebben gedaan en de familie dan toch ingelicht hebben? Gezinnen die - ook al zijn ze overleden - niet meer bij elkaar zijn doordat de ene al hier en de rest nog daar is? Hoe zou dat toch gaan? Die onzekerheid, daar moeten die mensen toch knettergek van worden?
En komt nou iedereen hierheen, ongeacht welke nationaliteit?
Ja, alle lichamen komen hierheen. Nederland heeft dat hele onderzoek in handen.

Ik denk dat de grootste onzekerheid nog wel is óf je familie lid wel gevonden wordt. Heel zwaar als familie zijnde....sowieso al die beelden op tv... kinderboekjes...pff je zal maar de opa of oma zijn die dat boekje heeft gegeven voor op vakantie, en het dan daar ziet liggen...  :-\ zo ook kledingstukken, tassen, maar ook gewoon de lichamen he... heel moeilijk.
Deze discussie heb ik tot nu toe alleen maar gelezen, nog niks geschreven.

Ik zit nu toch wel  voor  de tv met een brok in mn keel,  de tranen op t randje  :'(

Wat vreselijk allemaal,  :'( :'(

nog nooit heeft  de landing van een vliegtuig zoveel indruk op mij gemaakt .
Laatst gewijzigd door nova op wo 23 jul 2014, 15:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Zo las ik gister ook een dilemma: snel begraven of wachten tot lichaam compleet is (en hoe lang wacht je dan?).
Niet alle lichamen zijn immers compleet. Stel dat er verschillende lichaamsdelen zijn geïdentificeerd en je gaat over tot uitvaart en daarna wordt nog een onderdeel gevonden, wat doe je dan met het nieuw gevonden deel?
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door