Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Irish schreef: Leuk dat je gaat BAT-en en sowieso al wat vrijwilligers hebt als ik dat zo zie! :)

Maaaar.. zou je niet eerst een aantal sessies onder begeleiding van een GT'er doen, dat je weet hoe of wat je precies moet doen qua handling etc? Het principe is simpel, maar de uitvoering is nog best moeilijk!

Frans Brouwer (Ja ik kan er ook niks aan doen datie zo heet  ;D ) zit volgens mij in Katwijk en geeft BAT :) Misschien overwegen waard?
Ik zoek hem even op! :)
Ik heb eigenlijk wel het idee dat ik met al het oefenen de afgelopen maanden Julius prima heb leren lezen en dat ik ook mijn timing redelijk op orde heb. Alleen écht goede oefensituaties zijn er zo weinig. Maar misschien sowieso goed om ook een ervaren BAT trainer eens mee te laten kijken. Komt Frans ook op locatie? Want met OV naar Katwijk zo per definitie al te stressvol zijn voor Julius om daarna productief te oefenen  ;).

Verder onwijs bedankt voor alle verdere reacties! Ik ga eerst zelf even kijken hoe ik het het liefst zou gaan plannen.

@Vivianneb: Haha, wat een fantastisch apparaat  :D . Kommaarop!
Roosjes3 schreef: Ik zoek hem even op! :)
Ik heb eigenlijk wel het idee dat ik met al het oefenen de afgelopen maanden Julius prima heb leren lezen en dat ik ook mijn timing redelijk op orde heb. Alleen écht goede oefensituaties zijn er zo weinig. Maar misschien sowieso goed om ook een ervaren BAT trainer eens mee te laten kijken. Komt Frans ook op locatie? Want met OV naar Katwijk zo per definitie al te stressvol zijn voor Julius om daarna productief te oefenen  ;).

Verder onwijs bedankt voor alle verdere reacties! Ik ga eerst zelf even kijken hoe ik het het liefst zou gaan plannen.

@Vivianneb: Haha, wat een fantastisch apparaat  :D . Kommaarop!
Weet ik niet, ik zou hem gewoon effe mailen daarvoor :)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door