Het mooncup topic

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
- Judith - schreef: En de eindeloze tv-becommentarieeravonden waar van die typische BP-uitdrukkingen geboren wordenDaar ben ik het mee eens!...Mag ik dat zeggen....JA dat mag ik zeggen!. Ik denk bijvoorbeeld GMTA, BAER -/- , buiten de lijntjes zingen en pp's
![]()
Martine-Tom schreef: Daar ben ik het mee eens!...Mag ik dat zeggen....JA dat mag ik zeggen!![]()
- Judith - schreef: En niet te vergeten de bitterballen van Mieke natuurlijkHoor ik daar bitterballen??![]()
- Judith - schreef: En de eindeloze tv-becommentarieeravonden waar van die typische BP-uitdrukkingen geboren wordenJa. Ik denk bijvoorbeeld GMTA, BAER -/- , buiten de lijntjes zingen en pp's
![]()
*milyck* schreef: Wat een verhalen
Heb er ook nog een: een aantal jaren geleden was er een vleeslevering van Orinake, gecombineerd met nog een andere.
Plaats delict: Rotterdam, pal voor de ingang van een metro (?) station. Hartje winter, veel sneeuw.
Op een gegeven moment stonden er mensen met een zaag en een bijl grote blokken vlees in stukken te zagen/hakken. We waren de laatsten die weggingen: niemand meer te zien maar het leek wel of er een moord was gepleegd
Saillant detail: er pal tegenover stond een man met een mobiel kraampje shoarma te verkopen: die zal ook wel hebben gedacht...![]()
Martine-Tom schreef: Ohhhh hoe kunnen we dat vergeten?!?!?!Oh ja, die heb ik gelukkig gemist
Het mooncup topic![]()
![]()
![]()
Lizzy schreef:Nou Lizzy...nu je dit zo leest...is dat wat je voor ogen had toen je Barfplaats ooit leven in blies?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh Mijn God, vre-se-lijk![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lizzy schreef: Oh ja, die heb ik gelukkig gemistZal ik hem even voor je zoeken?![]()
![]()
Martine-Tom schreef: Nou Lizzy...nu je dit zo leest...is dat wat je voor ogen had toen je Barfplaats ooit leven in blies?Nee, echt totaal niet![]()
Martine-Tom schreef: Zal ik hem even voor je zoeken?Nee hoor schat, doe geen moeite![]()