Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door - Judith -
En de eindeloze tv-becommentarieeravonden waar van die typische BP-uitdrukkingen geboren worden :biggrin2:. Ik denk bijvoorbeeld GMTA, BAER -/- , buiten de lijntjes zingen en pp's  ;D
Door Martine-Tom
- Judith - schreef: En de eindeloze tv-becommentarieeravonden waar van die typische BP-uitdrukkingen geboren worden :biggrin2:. Ik denk bijvoorbeeld GMTA, BAER -/- , buiten de lijntjes zingen en pp's  ;D
Daar ben ik het mee eens!...Mag ik dat zeggen....JA dat mag ik zeggen!  :biggrin2:
Door Martine-Tom
- Judith - schreef: En niet te vergeten de bitterballen van Mieke natuurlijk  :D
Hoor ik daar bitterballen??

Doet iedereens bitterballen-allert het nog?

En daarbij aansluitend....het Eelke-momentje  :biggrin2:
Door Lizzy
- Judith - schreef: En de eindeloze tv-becommentarieeravonden waar van die typische BP-uitdrukkingen geboren worden :biggrin2:. Ik denk bijvoorbeeld GMTA, BAER -/- , buiten de lijntjes zingen en pp's  ;D
Ja ;D ;D ;D ;D ;D
Ik pieste bijna in mijn broek, de eerste keer dat ik BAER -/- zag staan ;D ;D ;D
Door Lizzy
*milyck* schreef: Wat een verhalen :D

Heb er ook nog een: een aantal jaren geleden was er een vleeslevering van Orinake, gecombineerd met nog een andere.
Plaats delict: Rotterdam, pal voor de ingang van een metro (?) station. Hartje winter, veel sneeuw.

Op een gegeven moment stonden er mensen met een zaag en een bijl grote blokken vlees in stukken te zagen/hakken. We waren de laatsten die weggingen: niemand meer te zien maar het leek wel of er een moord was gepleegd
:D

Saillant detail: er pal tegenover stond een man met een mobiel kraampje shoarma te verkopen: die zal ook wel hebben gedacht... :biggrin2:
;D ;D ;D ;D ;D ;D

Oh Mijn God, vre-se-lijk ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Door Martine-Tom
Lizzy schreef: ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Oh Mijn God, vre-se-lijk ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Nou Lizzy...nu je dit zo leest...is dat wat je voor ogen had toen je Barfplaats ooit leven in blies?  :biggrin2:
Door Lizzy
Martine-Tom schreef: Nou Lizzy...nu je dit zo leest...is dat wat je voor ogen had toen je Barfplaats ooit leven in blies?  :biggrin2:
Nee, echt totaal niet :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:. Als ik DIT geweten had.................
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door