Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door smulpaap
We hadden (hebben ? ) hier toch ook eens iemand gehad met scooter en aanhanger ..... vol haaskarkas , en aangehouden door de politie (meen ik me te herinneren  :biggrin2: )
Door Ronald
Ik ben eens aangehouden door de KMar.
Wat zit er in die tas?
Dode konijnen, sergeant!
Ja ja... laat maar zien.
En toen lag er een konijn nog mooi naar boven te kijken...

Ik ben sinds die tijd niet meer aangehouden, trouwens...
Door Martine-Tom
Oh en de geshockte onderhoudsmeneren die hier niet meer binnen durven....ik was alleen maar bezig om 2 konijnen van hun jas te ontdoen en te ontleden....in de keuken  ::) :biggrin2:
Door Mieke L.
Mijn zwager pest me nog wel eens, jaren geleden was ik op de markt geweest en liep te slepen met tassen vol kippennekken, kippenvoeten, konijnenbouten, panharing en zalmkoppen. Ik kwam hem tegen en schijn nogal enthousiast over mijn aankopen te zijn geweest  :biggrin2: Ach had hij tenminste een leuk onderwerp voor een hilarisch Sinterklaas-gedicht voor mij.
Door Borke
Wij kregen een keer via een BP lid ganzen, nog in de jas, het was een compleet bloedbad in de tuin en overal veertjes  :-[

Een nieuwe hulp die verbaasd was over al die bloedsporen in bad...
"Oh daar heeft paard in gelegen"
Huh paard in bad...?
"Ja wij ontdooien vlees altijd in bad"

Een BP lid die hier met fietsaanhanger dozen vol vlees kwam brengen.
De buren verbaasd....

Pauline met die station vann Eddy op de parkeerplaats bij het Rozendaalseveld met een uitwisselprogramma van dozen eendennekken...

Aanbellen bij een flat in Rijswijk en tegen een wildvreemde vent via de speaker uitleggen dat ik mijn piemels kom halen...

Hoge koffie  8)
Door Lizzy
Borke schreef: Wij kregen een keer via een BP lid ganzen, nog in de jas, het was een compleet bloedbad in de tuin en overal veertjes  :-[

Huh paard in bad...?

De buren verbaasd....

Pauline met die station vann Eddy op de parkeerplaats bij het Rozendaalseveld met een uitwisselprogramma van dozen eendennekken...

Aanbellen bij een flat in Rijswijk en tegen een wildvreemde vent via de speaker uitleggen dat ik mijn piemels kom halen...

Hoge koffie  8)
OMG :2funny: :2funny: :2funny:
Door Martine-Tom
Borke schreef: Wij kregen een keer via een BP lid ganzen, nog in de jas, het was een compleet bloedbad in de tuin en overal veertjes  :-[

Huh paard in bad...?

De buren verbaasd....

Hoge koffie  8)
;D ;D ;D

En het legendarische topic over hoe je piemels moet besnijden en hoe je ze een prince Albert moet geven zodat je ze te drogen kan hangen  ;D
Door smulpaap
Dat ik mijn piemels kom halen  ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Ja de workshop piemels besnijden  :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:

Hier eens op Zondagochtend rond koffietijd . Ome jager had gebeld en was wezen jagen . Kom de ganzen wel effe langsbrengen , doe ik gelijk effe een bakkie bij jullie
Maaja er zitten er meer aan de koffie in de buurt . En we hebben een buurvrouw met een lange nek . Die mist nooit wat . Dus ome jager kwam eraan en haalde de ganzen gelijk uit de auto . Wij naar buiten om te helpen ..... die nek van buuv werd steeds langer

Ik had net een gans open gesneden in de zijtuin  . Daar is een muur en dan gelijk garages . Ome schilder die een garage naast ons huis heeft kwam eraan en moest op het dak van zijn bus zijn . Ik weet niet wat de man van plan was maar hij deed niets meer . Zat met grote ogen te kijken en vergat me te groeten  :biggrin2:
Door smulpaap
En mijn lamskloten , alvast in plakjes gesneden voor de soos . En in een afgesloten tupperware bakje in de koelkast
Onze jongste prins woonde nog thuis en was een avondje wezen stappen
Daarna bij ons thuis met een vriend nog even  een biertje pakken . Wij sliepen al .
Vriend was hier kind aan huis en een biertje uit de koelkast pakken deed hij dus ook
Maar vriend had blijkbaar ook lekkere trek . Dus hij pakte .. jawel de kloten
Zoonlief zei nog , die zijn voor de honden . Dat kwartje viel blijkbaar niet helemaal meer
Alle kloten opgegeten  :biggrin2: Dat verhaal hoorde ik de volgende dag  :biggrin2:
Door -Annemarie-
;D ;D ;D

Leuke verhalen!  :biggrin2:

Buurman had ongewenst bezoek gehad bij zijn kippen. Een dag daarna dook Moyra het veld hier vlakbij in, bij de middagwandeling. Komt daar met een halve kip uit.  ::)
Die moest ze eerst aan mij afgeven, en mocht hem daarna mee terug dragen.  8)  Het ging een hele tijd goed, maar vlak bij huis kom ik natuurlijk een buurvrouw tegen die nogal verbaasd vraagt wat Moyra in haar bek heeft.  ::) :biggrin2:
Door millyckk
Wat een verhalen :D

Heb er ook nog een: een aantal jaren geleden was er een vleeslevering van Orinake, gecombineerd met nog een andere.
Plaats delict: Rotterdam, pal voor de ingang van een metro (?) station. Hartje winter, veel sneeuw.

Op een gegeven moment stonden er mensen met een zaag en een bijl grote blokken vlees in stukken te zagen/hakken. We waren de laatsten die weggingen: niemand meer te zien maar het leek wel of er een moord was gepleegd :D

Saillant detail: er pal tegenover stond een man met een mobiel kraampje shoarma te verkopen: die zal ook wel hebben gedacht... :biggrin2:
Door Martine-Tom
En ook heel erg BP, een nieuw lid wat ook in Goes bleek te wonen geholpen met bestellen enzo en nu net kreeg ik een appje of we mee gingen naar het water, genieten van de ondergaande zon en onze spelende hondjes...en waarom ook niet, dus heerlijk 2 uur aan de waterkant gezeten met 2 uitgelaten hondjes om ons heen  :smitten:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door