Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Angelique schreef: Ja, "iedereen" nuilt wel dat die slap is omdat die de 5 soldaten die we nog hebben er niet naartoe heeft gestuurd, maar ik vind dat Rutte het prima doet. Prioriteiten stellen, niemand beschuldigen of boos maken voordat je hebt wat je als eerste wil hebben. En dat zoiets niet in 2 dagen geregeld is daar in de middel of niks kan volgens mij wel ieder weldenkend mens bedenken.

Eens ! Ik ben geen Rutte fan maar ik vind dat hij dit meer dan prima aanpakt en vooral  goed overdenkt
Angelique schreef: Ja, "iedereen" nuilt wel dat die slap is omdat die de 5 soldaten die we nog hebben er niet naartoe heeft gestuurd, maar ik vind dat Rutte het prima doet. Prioriteiten stellen, niemand beschuldigen of boos maken voordat je hebt wat je als eerste wil hebben. En dat zoiets niet in 2 dagen geregeld is daar in de middel of niks kan volgens mij wel ieder weldenkend mens bedenken.
+ een heleboel!
Ondanks alle druk, zo vast blijven houden aan je primaire en later pas secundaire doel. Chapeau.
Ik vind ook dat Rutte het goed aanpakt door niet te beschuldigen.
Vooral omdat prioriteit ligt bij de lichamen vrij krijgen en onderzoek op de rampplek. Omdat de rampplek in gebied van separatisten ligt kan je die beter niet tegen je in het harnas jagen.

Nadat je de lichamen hebt en onderzoek op plek is afgerond is er ruimte voor vingertje wijzen op basis van bewijzen.

Als enige overblijven van gezin lijkt mij inderdaad vreselijk, helemaal op leeftijd van 17-19 jaar..... Net te jong om op eigen benen te staan. Moet er niet aan denken wat er dan op je af komt. Eerst alle gedoe rond de uitvaart en daarna hoe nu verder. Kan je bijvoorbeeld in eigen huis blijven wonen of moet je ook nog gedwongen verhuizen?
Weet nog goed dat mijn ouders en zusje naar Schotland vlogen voor vakantie en mijn moeder mij ging vertellen waar papieren van uitvaartverzekering lagen, ik was toen 17. Puur voor het geval dat ze wat zou overkomen. Op zo'n moment sta je er inderdaad bij stil dat je ze kwijt kan raken, al ga je er vanuit dat het wel goed komt. Alleen dat erbij stil staan is al erg genoeg, wilde het toen eigenlijk ook niet eens weten ook al snapte ik het wel en was het alleen maar verstandig van mijn moeder.
Door fransbulletje
Jantina schreef: Wat zullen de nabestaanden blij zijn dat de lichamen naar huis komen zeg... diplomatiek een knap staaltje van Rutte en Timmermans. Ik denk dat dit meer moeite heeft gekost dan wij in kunnen denken.
+1
Gut die oproep op Facebook voor die 2 Weimaraners... ik snap dat het pension er vanaf wil, maar zou niemand die honden nou willen van familie of vrienden? Mijn familie zou dan dikke pech hebben, mijn honden en paarden staan in mijn testament beschreven! Ze krijgen ze gewoon...
Precies. Knap gedaan, niks teveel en niks te weinig loslaten. De toespraak van Timmermans vond ik ook precies de juiste toon treffen, betrokken, aangedaan, maar ook zeker niet watjesachtig. Daar kan imo Alex nog wat van leren.
Juul schreef: Precies. Knap gedaan, niks teveel en niks te weinig loslaten. De toespraak van Timmermans vond ik ook precies de juiste toon treffen, betrokken, aangedaan, maar ook zeker niet watjesachtig. Daar kan imo Alex nog wat van leren.
Alex moet het ook nog leren.
ik ben normaal helemaal geen Rutte fan maar ik ben het helemaal met je eens.
Juul schreef: Precies. Knap gedaan, niks teveel en niks te weinig loslaten. De toespraak van Timmermans vond ik ook precies de juiste toon treffen, betrokken, aangedaan, maar ook zeker niet watjesachtig. Daar kan imo Alex nog wat van leren.
Ja heel indrukwekkend de toespraak van Timmermans, en ach Alex doet zijn best.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door