Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Nynke
Cindy de Wolf schreef: :biggrin2: :biggrin2: ;D ;D :P

Maar ook een plaats waar mensen bereidt zijn tot helpen en meedenken in welke vorm dan ook. En dat is best bijzonder ;)
Precies !!! 
Door Fenixjuh
Summerditches schreef: Het klinkt een beetje of ik lid ben van wel excentriek vreemd clubje....maar t wel een heel fijn sociaal meedenkend lief informatief troostend bereidwillig bijzonder creatief clubje..dus ik blijf nog wel ff lid denk ik....
:D :D :D :D
Waar anders kan je dit soort dingen kwijt  ;) ;)

ALS WE ELKAAR TOCH GRAAG HELPEN..WAAR ZIJN VAN HEEL VEEL MENSEN DE FOTO'S VAN PROFIEL EN ONDERSCHRIFT NAAR TOE.......ZAG NET NOG GEWOON ALLES MAAR IK BEN MIJN FOTO'S KWIJT EN IK ZIE DAT IK NIET ENIGE BEN...FOTOVAKANTIE?
Nu je het zegt....  ???  Valt het me op.. Misschien alt+F5 proberen?
Door Martine-Tom
smulpaap schreef:

:o :o ;D ;D :biggrin2: :biggrin2: Ooh jee
Ach we moeten toch in een bepaald hokje passen  :biggrin2:
Jij was 1 van de inspiraties....moest ook gelijk aan de met pens gevulde patrijs denken  ;D
Door smulpaap
Martine-Tom schreef: Jij was 1 van de inspiraties....moest ook gelijk aan de met pens gevulde patrijs denken  ;D

Nou , hier dan . Kan je er nog eens in alle rust naar kijken en van genieten  :biggrin2:

Afbeelding
Door Ronald
En vergeet niet het op obscure parkeerplaatsen overladen van bloeddruipende plastic zakken...  :biggrin2: Of gewoon bij de Mac...

Of met 350 kg eendekarkas over de A6 "schuifelen" omdat-ie toch wel best een beetje briek stuurt...  :P
Door K&D
Oh ja, altijd leuk, op parkeerplaatsen bloederige vuilniszakken overhandigen...  :biggrin2: ;D ;D ;D ;D ;D

Ja en de pusflap...ik kon me recentelijk nog maar nét inhouden bij de cafetaria... :P 8)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door