Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Irish schreef: Ik denk dat de grens je voor jezelf/jullie al eerder bepaald hebt, maar dat je die onbewust omdat je midden in het proces zit die wat opschuift.Dat is dus wat er gebeurt ja en inderdaad...t is zo verdoemde moeilijk
We hebben het er vaker over gehad en het is gewoon zo verdomd moeilijk...
Ergens denk ik dat je bij een dier wel op een geven moment echt kan zien dat het genoeg voor ze is, maar ja hoe?
Bedenk dat alles wat je besluit goed is![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ike schreef: Dat is dus wat er gebeurt ja en inderdaad...t is zo verdoemde moeilijkEn dat blijft het.... ook over een paar dagen, weken, maanden............![]()
![]()
Ike schreef: Dat is dus wat er gebeurt ja en inderdaad...t is zo verdoemde moeilijk![]()
![]()
flodder en dwarrel schreef:Dan voor jou ook![]()
![]()
![]()
ik zit hier in hetzelfde schuitje met oude hond en kat
flodder en dwarrel schreef:Voor jou ook heel veel sterkte!![]()
![]()
![]()
ik zit hier in hetzelfde schuitje met oude hond en kat
Ike schreef: Ike had gister avond een opleving.......pakte op n gegeven moment zijn bal en is even daarmeeKom he Ike..al dat geroddel achter je rug om
bij ons in de tuin geweest
Het was van korte duur maar toch heel even een geniet momentje
Dat brengt je gelijk weer even aan t twijfelen
We genieten maar zo veel mogelijk van elkaar en bekijken t per dag......
Ike schreef: We genieten maar zo veel mogelijk van elkaar en bekijken t per dag......Ja als ze jong zijn, zeggen we hij is 2 jaar, 3 1/2, zodra ze "oud" zijn zeggen we, hij is 13 jaar en 3 maanden, 15 jaar, 7 maanden en 10 dagen, in die periode komt er ook een tijd waarin je niet meer denkt hij leeft nog zeker wel 1...2.....5..... jaar, maar ga je de dagen tellen, je leeft per dag, hoopt op " glorie" momentjes en daar geniet je van, misschien wel dubbel want je weet ook dat dit misschien zijn laatste " glorie" moment kan zijn.