Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
*Lia* schreef: Bedankt voor de snelle hulp12 minuten na je eerste post verwacht je vast niet heel veel goede reacties waar je wat aan hebt![]()
Lizzy schreef: Lia lieverd, wij kunnen toch vanaf hier onmogelijk zien wat er aan de hand is?Mee eens!
Wat ik standaard doe als ik mijn halve vinger er weer eens afgetjopt heb: dot rescue zalf op en heel strak eerst een gaasje en daarna een pleister erover. Ik gebruik nooit sterilon of jodium.
En als je het niet vertrouwt: huisarts![]()
Lizzy schreef: Lia lieverd, wij kunnen toch vanaf hier onmogelijk zien wat er aan de hand is?
Wat ik standaard doe als ik mijn halve vinger er weer eens afgetjopt heb: dot rescue zalf op en heel strak eerst een gaasje en daarna een pleister erover. Ik gebruik nooit sterilon of jodium.
En als je het niet vertrouwt: huisarts![]()
*Lia* schreef:Ja nou, ik zou die groente dus in een grote zak smijten en in de koelkast gooien en met je vinger in een verbandje gaan zitten
Rescue zalf, wat is dat ? Het wordt nu minder bloed. Alhoewel !!! Er komt weer bloed uit. Verdikke, ik moet groentemix maken.
Lizzy schreef: Ja nou, ik zou die groente dus in een grote zak smijten en in de koelkast gooien en met je vinger in een verbandje gaan zitten![]()
charmed schreef: Ik zou toch even naar de ha gaan. Want zulke dingen, gaan altijd net iets anders als je wilt. Zeker als je niets in huis hebt waarmee je het kan ontsmetten!