Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Pluto schreef: Daar moet ik dan weer om glimlachen, statistiek om de statistiek, bij het busongeluk in China waarbij afgelopen nacht 38 mensen omkwamen kwamen in verhouding ook meer chinezen om dan amerikanen tijdens 9/11....
Nietszeggende goochelaarij met getallen....

Ook de omvang van de impact is logisch, de regel van 6 degrees of seperation gaat echt bijna altijd op.
Simpel voorbeeldje, ik ken een oud medewerker van Mark Rutte, Mark Rutte kent Obama, dus ik ken in de 4e graad Obama, iemand die mij kent, kent Obama dus in de 5e graad...
hehe die statistieken vind ik ook nergens over gaan. NL ook wel stukje kleiner dan Amerika, is toch ook niet te vergelijken allemaal. Blijft net zo erg.
Onze lieve voormalige buurtjes zaten in dit toestel. :'( :'( :'( Ze waren onderweg naar Bali, om hun huwelijksbeloften opnieuw te doen en er een prachtige reis van te maken, het leven weer te mogen vieren na een vreselijke periode.
Onbevattelijk, onbeschrijfelijk dat we hun lach nooit meer zullen horen. 
Els&Flow schreef: Onze lieve voormalige buurtjes zaten in dit toestel. :'( :'( :'( Ze waren onderweg naar Bali, om hun huwelijksbeloften opnieuw te doen en er een prachtige reis van te maken, het leven weer te mogen vieren na een vreselijke periode.
Heel dicht bij dus,... :'(

Sterkte,.......... :-*
Els&Flow schreef: Onze lieve voormalige buurtjes zaten in dit toestel. :'( :'( :'( Ze waren onderweg naar Bali, om hun huwelijksbeloften opnieuw te doen en er een prachtige reis van te maken, het leven weer te mogen vieren na een vreselijke periode.
Vreselijk :'( :'( :'(
:'( och wat vreselijk  :'(
Lees vanmorgen dat in de randstad regio ook 2 of 3 gezinnen zijn omgekomen waarvan het oudste kind niet mee was op vakantie..(puberleeftijd 17-19 die natuurlijk andere plannnen hebben dan met pappa en mama en broertjes/zusjes mee ;)) dat is dan toch ook vreselijk..waar moet je dan heen met je verdriet..dat zijn nu net de leeftijden dat je het natuurlijk nog ff niet alleen kan...zit er de hele morgen mee in mijn maag..niet dat een heel gezin weg minder erg is maar ik las het vanochtend wel "als troost"in een rouwadvertentie.."enige troost voor ons was dat ze samen waren"..dat is dan niet altijd zo en dan komt er als kind toch wat op je af zeg..jeeetje..
Jantina schreef: Wat zullen de nabestaanden blij zijn dat de lichamen naar huis komen zeg... diplomatiek een knap staaltje van Rutte en Timmermans. Ik denk dat dit meer moeite heeft gekost dan wij in kunnen denken.
Ja, "iedereen" nuilt wel dat die slap is omdat die de 5 soldaten die we nog hebben er niet naartoe heeft gestuurd, maar ik vind dat Rutte het prima doet. Prioriteiten stellen, niemand beschuldigen of boos maken voordat je hebt wat je als eerste wil hebben. En dat zoiets niet in 2 dagen geregeld is daar in de middel of niks kan volgens mij wel ieder weldenkend mens bedenken.
Jantina schreef: Wat zullen de nabestaanden blij zijn dat de lichamen naar huis komen zeg... diplomatiek een knap staaltje van Rutte en Timmermans. Ik denk dat dit meer moeite heeft gekost dan wij in kunnen denken.
+1. Er is veel commentaar op de aanpak maar ik heb alle begrip voor die fluwelen handschoenen. De lichamen terug, dat moet mijns inziens top, top top prioriteit zijn.

Voor iedereen die heel dichtbij betrokken is bij de slachtoffers: heel veel sterkte  :-*
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door