Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door kira
krijgen het binnen niet meer koel, 27 graden en verder daalt het niet. Arme beren. Grote beer begint meer te hoesten, dus dat is een teken dat haar hart het zwaar heeft. Tante P heeft een emigratieverzoek ingediend. Kleine beer hijgt. Foppe, die geniet, hij kan zelfs zonder kleedje op de grond liggen, weliswaar maar een paar minuten want dan wordt het koud zegt hij, maar dit is duidelijk zijn weertje.

Ik heb niets met dit weer, slaap slecht, voel me katerig, mijn handen zijn erg dik, ik heb bulten op mijn handen door de warmte, mijn hersens werken traag en ik krijg erg weinig lucht waardoor ik erg moe ben. Hoop dat de weersdiensten er helemaal naast zitten en het volgende week gewoon lekker graadje of 22 is.
Door Ruisje
kira schreef: krijgen het binnen niet meer koel, 27 graden en verder daalt het niet. Arme beren. Grote beer begint meer te hoesten, dus dat is een teken dat haar hart het zwaar heeft. Tante P heeft een emigratieverzoek ingediend. Kleine beer hijgt. Foppe, die geniet, hij kan zelfs zonder kleedje op de grond liggen, weliswaar maar een paar minuten want dan wordt het koud zegt hij, maar dit is duidelijk zijn weertje.

Ik heb niets met dit weer, slaap slecht, voel me katerig, mijn handen zijn erg dik, ik heb bulten op mijn handen door de warmte, mijn hersens werken traag en ik krijg erg weinig lucht waardoor ik erg moe ben. Hoop dat de weersdiensten er helemaal naast zitten en het volgende week gewoon lekker graadje of 22 is.
Ik hoop met je mee!! De temperaturen die ik schreef waren wel vooruitzichten voor Limburg, misschien wordt het elders koeler.
Arme beren... :( Deze hitte is voor niemand gezond en zeker niet als je het in je huis niet koeler krijgt.
Door Martine-Tom
K&D schreef: Het koelt buiten al lekker af...

not.... :-X :P
Oh hier is het nu echt zalig!
Door coby.p
dacht ik dat mijn meisje er vandaag best goed vanaf bracht, is het nu gewoon eng opeens.
ze hijgt, zoals ze zelfs gister niet gedaan heeft, toen had ze het echt zwaarder als vandaag.
ik vraag nooit om regen, maar nu toch echt wel, alles voor lagere temparaturen.
Door Pauline
Ik zie hier nog niet veel afkoeling in het vooruitzicht.....

Zo 29, ma 26, di 28, wo 28 en dan een aantal dagen 27..... en de week daarna ook steeds boven de 25.
Door Angelique
Martine-Tom schreef: Oh hier is het nu echt zalig!
Er komt wat water jouw kant op  :biggrin2:
Door Martine-Tom
Angelique schreef: Er komt wat water jouw kant op  :biggrin2:
Lamakomme  :biggrin2:

Zat net met de buren te pimpelen....was iets té gezellig  :-X

Ik ben de enige die safari drinkt en ineens was zomaar die fles leeg...die was vast lek!  8)
Door Angelique
Martine-Tom schreef: Lamakomme  :biggrin2:

Zat net met de buren te pimpelen....was iets té gezellig  :-X

Ik ben de enige die safari drinkt en ineens was zomaar die fles leeg...die was vast lek!  8)
Verdampt  8)

Ik pak maar eens een lekkere kouwe Leffe.
Door Martine-Tom
Lique jij mag nooit meer wat zeggen, as we speak begint het te spetteren hier  ;D
Door TMG1961
Buiten is het 26 graden en binnen 29..zweet meer vocht uit dan ik naar binnen geschud krijg
Door Martine-Tom
Mieke L. schreef: ik ga even op mijn thermostaat kijken  8)
:nerves:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door