Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door MarijeEnBoomer
Mieke L. schreef: Ja echt wel een beetje! Aan de andere kant is het me dan ook weer te warm (en nu ook al te laat) om nog even snel en thermometer aan te schaffen. Morgen of overmorgen haal ik er een (als ik er dan nog aan denk) En dan zul je altijd zien dat het niet zo warm meer is  >:(
Ik ben wel blij dat we elkaar kunnen steunen hierin!
Ik dacht dat iedereen een thermometer had behalve ik  :'(
Door - Judith -
Lizzy schreef: Buiten 35 graden, binnen 30 graden. Gisteren bij de Mediamarkt gauw een goedkope ventilator gekocht en daar ben ik toch wel blij om. Op de grond gezet en hondjes liggen allemaal op het kleed voor de ventilator.
Ik heb er gisteren een gekocht bij de Action. En nu ben ik best heel handig met dingen in elkaar zetten, maar dit afbouwpakket is niet te snappen  :-X. Dus ik heb nu een ventilator die in stukken op tafel ligt  ::).
Door Mieke L.
MarijeEnBoomer schreef: Ik ben wel blij dat we elkaar kunnen steunen hierin!
Ik dacht dat iedereen een thermometer had behalve ik  :'(
Ja dat idee kreeg ik ook, ik las wel mee maar dacht ik kan nooit iets zinnigs hier plaatsen  :-[ Tot jij uit de kast kwam nu durf ik vol trots toe te geven dat ik geen thermometer bezit!!!
Door Mieke L.
- Judith - schreef: Ik heb er gisteren een gekocht bij de Action. En nu ben ik best heel handig met dingen in elkaar zetten, maar dit afbouwpakket is niet te snappen  :-X. Dus ik heb nu een ventilator die in stukken op tafel ligt  ::).
verkopen ze daar ook thermometers?
Door - Judith -
Mieke L. schreef: verkopen ze daar ook thermometers?
Geen idee, ik kijk altijd op de thermostaat  8)
Door Mieke L.
- Judith - schreef: Geen idee, ik kijk altijd op de thermostaat  8)
ook een idee  :g:
Door Mieke L.
30 graden dus hierbinnen. Mijn thermostaat doet het niet meer goed (ik moet altijd zelf de centrale verwarming aandraaien) maar er staat dus nog wel op hoeveel graden het is!!! Maar ja buiten heb ik geen thermostaat!
Door Lizzy
- Judith - schreef: Ik heb er gisteren een gekocht bij de Action. En nu ben ik best heel handig met dingen in elkaar zetten, maar dit afbouwpakket is niet te snappen  :-X. Dus ik heb nu een ventilator die in stukken op tafel ligt  ::).
Had jij er ook 1 "made iin China" ? Ik ook... Ik heb maar wat gedaan. Niet te snappen, die vertaling! Maar goed, hij draait hier :biggrin2:. Hellpuhhh?
Door Mieke L.
MarijeEnBoomer schreef: Ik ben echt helemaal alleen hierin :crying:
nou ga er maar vanuit dat het bij jou binnen dan ook 30 graden is! en buiten weet ik het dus ook niet!! :'(
Door MarijeEnBoomer
Mieke L. schreef: nou ga er maar vanuit dat het bij jou binnen dan ook 30 graden is! en buiten weet ik het dus ook niet!! :'(
Ik denk wel 38  :biggrin2:
Ik kan gewoon alles zeggen  :P
Binnen bijna 40 graden  8)
Door Mieke L.
MarijeEnBoomer schreef: Ik denk wel 38  :biggrin2:
Ik kan gewoon alles zeggen  :P
Binnen bijna 40 graden  8)
zo hee dat is heet bij jou binnen! (that's the spirit!)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door