Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Ruisje
nova schreef: Deze temperaturen hebben toch ook wel zijn voordelen  :biggrin2:

Heb dienst gehad afgelopen nacht, en  tijdens een ledig uur hebben  we met 3 collega's  bij de  MAC D. op t terras gezeten en genoten van een ijsje. Niet slecht werken zo he, of meen ik dat maar  ::)  ;D ;D
Met dit weer is 's nachts werken niet zo erg en zeker niet als je dan ook nog een terrasje kan pikken ;)
Door MarijeEnBoomer
Lizzy schreef: Nee >:(
Ze vinden het heel interessant als ik er in ga zitten maar dat is zo ver ze willen gaan ::)
Wijntje erbij en genieten!
Kijk naar mijn heldere bad... Ik kan er niet meer bij  ;D
Door Lizzy
MarijeEnBoomer schreef: Wijntje erbij en genieten!
Kijk naar mijn heldere bad... Ik kan er niet meer bij  ;D
Dat is dan weer het voordeel, ik kan er makkelijk bij :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:
Door smulpaap
nova schreef: Deze temperaturen hebben toch ook wel zijn voordelen  :biggrin2:

Heb dienst gehad afgelopen nacht, en  tijdens een ledig uur hebben  we met 3 collega's  bij de  MAC D. op t terras gezeten en genoten van een ijsje. Niet slecht werken zo he, of meen ik dat maar  ::)  ;D ;D

Als je met deze temperaturen kan slapen overdag dan is het niet verkeert nee  :biggrin2:
Door Nadia
Ik zou nu ook niet stofzuigen. Dat ding produceert veel te veel warmte in huis. Iets wat ik nu niet extra wil.
Ik ben vanmorgen even met de droge dweil door het huis gevlogen. En daarna even met de gewone dweil. Alles weer schoon met de minste inspanning.
Door Angelique
Lizzy schreef: Smurfjes hier zijn jaloers op schelp P  ::)
Kat zegt dat ze wel wil ruilen....2schelpjes tegen 1badje....goeie deal toch  :biggrin2:
Door Angelique
Instaweathwr gaf 38 graden aan hier in de tuin. Kan best kloppen, want het is verzengend heet. De verf op de poort staat van geluk bellen te blazen.
Na de lunch 2 hondjes gewassen en ter drogen de tuin in geworpen. Daarna even wat boodschappen gedaan. Nu weer in de tuin met koud pilsje erbij. Tis warm, maar volgens mij ga we het wel overleven. Morgen weer minder toch?
Door Martine-Tom
Yep morgen minder  :)
Vergeten barf eruit te halen dus Tom verwend met Rodi, heb ze half laten ontdooien en toen gegeven....hondenijs  :D
Geloof dat het beviel want nu loopt ie met zijn knuffel te zeulen  :biggrin2:
Door Pauline
Ik heb het warm, bloedheet zelf, maar ik klaag niet. Ik klaag ook niet als het met bakken de lucht uitkomt en ik tot op mijn vel nat regen, hoort erbij. En ik ben dol op het NL klimaat dat zo heerlijk wisselend is. Maar mijn hart bloedt wel als ik mijn moeder zie lijden onder dit weer. Als je maar een halve liter vocht per dag tot je mag nemen, vandaag "lekker" mag dialyseren en door al je medicatie toch al minder "zweetvaardig" bent dan is het wel even slikken als dochter. Zij merkt gelukkig niet, omdat ze het niet kan zien, dat ik het zielig voor haar vind. Zou ze ook weer onzinnig van mij vinden.....

Maar goed Eddie en ik hebben vanmiddag heerlijk gewinkeld, geen mens te bekennen!  :biggrin2:
Door - Judith -
De citronellakaarsdingetjes op de tuintafel zijn inmiddels vloeibaar  :biggrin2: . Binnen is het 24,5 graad en buiten hors categorie  :-X. De dallies slapen gelukkig al de hele dag en gaan om de beurt met een koelvest aan achter het huis om een plas te doen. Ik heb lekker naar een Alpenetappe in de Tour gekeken  :).
Door Lizzy
Buiten 35 graden, binnen 30 graden. Gisteren bij de Mediamarkt gauw een goedkope ventilator gekocht en daar ben ik toch wel blij om. Op de grond gezet en hondjes liggen allemaal op het kleed voor de ventilator.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door