Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door K&D
Kijk, dat scheelt een slok op een borrel. :D
Achter het huis onder het afdak 32 graden en voor het huis naast de regenpijp achter de hortensia 27,8. Maar dat zit wat beroerd.
In huis een aangename 26 graden, met valsspelen. ::)
Door *Marga*
In huis 25.5 graden.. 

Als het buiten minder dan die 25 graden is ga ik alles tegenover elkaar open zetten..
Door Borke
Beneden in huis is het 25 graden, boven zal het wel 26 graden zijn.
Dolblij dat we het dak hebben laten isoleren en rolluiken hebben.
Vanochtend om 06.00 uur was het al 22.9 graden buiten, tja dan koelt het ook niet af.

Vanochtend in de schaduw in de tuin gezeten, Sofi uit de zon gehaald.
Door eelke
Angelique schreef: Gelukkig dan maar dat de rest van de anekdotes over hem ook een en al intelligentie uitdragen  :biggrin2:

Ja he  :biggrin2:

Het is veeeeeeeeeeeeel te warm voor een feestje.... :(
Door TMG1961
In de woonkamer is het inmiddels 28 graden, achterom op terras hou je het echt niet uit, daar staat vanaf 11 uur de zon op. Buitentemp inmiddels ruim 33 graden
Door smulpaap
Hier in de woonkamer 27,5 graden , maar dat loopt vandaag nog wel even op vrees ik
Hier buiten in de tuin wil je nu echt niet zijn
Oma doet het nog  , ze ligt lekker op de plavuizen
Door *Lia*
Het is nu buiten onder mijn afdak 37 graden en binnen 10 graden minder. Wel is er wat wind bijgekomen.
Door koekje
K&D schreef: Heb je stiekem de gordijnen weer opengedaan... :o
Ja, meneer vond dat beter. Dus nu weer raam en gordijn open. De zon staat er niet helemaal meer pal op.
Door -Saskia-
Binnen is het 26 graden. Wodka doet het prima, doet eigenlijk niets. Ik doe de was in een razend tempo, want die is al droog voordat de nieuwe lading klaar is. Valt me nog mee dat ie buiten niet in de fik vliegt, zo heet is het achter.  8)
Door fransbulletje
De Mastercooler draait op volle toeren en houdt het in de woonkamer nog 23,5 graden maar dat zal niet zo blijven ben ik bang.
Achter op het terras is het in de schaduw 38 graden.
Door -Saskia-
MarijeEnBoomer schreef: Ik mis wel de dramatische muziek  :biggrin2:
:biggrin2: te warm voor dramatische muziek.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door