Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Kaio
ALs sommigen zich nog afvragen waarom we hem ook wel Dombo noemen.....

Zonder woorden....
Afbeelding
:biggrin2: ;D
Door coby.p
krijg toch heel erg de indruk dat dat een beren kwaaltje is, dom zijn.
of was het nou juist slim,  je kan het op meerdere manieren bekijken uiteraard
Door Lizzy
Kaio schreef: ALs sommigen zich nog afvragen waarom we hem ook wel Dombo noemen.....

Zonder woorden....
Afbeelding
:2funny: :2funny: :2funny:
Door -Saskia-
Kaio schreef: ALs sommigen zich nog afvragen waarom we hem ook wel Dombo noemen.....

Zonder woorden....
Afbeelding
:biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:
Door -Saskia-
eelke schreef: ;D ;D ;D dompie!
:biggrin2: het is misschien wel inderdaad een bruine-beer-dingetje, dat niet zo snuggere.  ::)
Door eelke
Dat zal dan, want bij zwart wit telt dat niet. (die wist vanmorgen precies bij welk bankje we zouden gaan zitten omdat we de groene rugzak met koffie bij hadden. En het is zeker maanden geleden dat we geontbijtbost hebben :P )
Door Nynke
Vanmorgen hebben de wolfjes lekker in het water zitten klooien aan de Oude Maas. Wel opletten met vrachtschepen natuurlijk  :) :)
Nu liggen ze bek-af binnen siësta te houden.

Vannacht was het zo gruwelijk warm dat ik net 3-4 uurtjes geslapen heb  :-\ :-\  en rond 3 uur wilden de wolfjes ook graag naar buiten om te plassen, dus snel blouseje aangeschoten en naar buiten. Toen in bed blijven liggen tot 6.15 uur en maar opgestaan  :-\ :-\
Door Angelique
eelke schreef: Dat zal dan, want bij zwart wit telt dat niet. (die wist vanmorgen precies bij welk bankje we zouden gaan zitten omdat we de groene rugzak met koffie bij hadden. En het is zeker maanden geleden dat we geontbijtbost hebben :P )
Gelukkig dan maar dat de rest van de anekdotes over hem ook een en al intelligentie uitdragen  :biggrin2:
Door miik
Ok, ik mopper zelden over het weer... maar ik vind dit echt verschrikkelijk :(
Van mij mag het winter worden... sorry voor al die mensen die dit fijn vinden....
Door Kaio
-Saskia- schreef: :biggrin2: het is misschien wel inderdaad een bruine-beer-dingetje, dat niet zo snuggere.  ::)
Nou de zwarte hebben die bijnaam in ieder geval niet  :biggrin2:
Angelique schreef: Gelukkig dan maar dat de rest van de anekdotes over hem ook een en al intelligentie uitdragen  :biggrin2:
Ja gelukkig he !  :D
Door Nynke
miik schreef: Ok, ik mopper zelden over het weer... maar ik vind dit echt verschrikkelijk :(
Van mij mag het winter worden... sorry voor al die mensen die dit fijn vinden....
+1  8)
Door coby.p
jij weet het altijd zo treffend te verwoorden, angelique,
het is een gave :)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door