Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Kaio
Koeljas heb je niet he?
Anders een groot wit shirt van de zeeman of zo en ide ieder half uur-uur nat maken en aantrekken. Scheelt ook al wel.
Door smulpaap
De soos is ook net terug . Half 6 op pad gegaan en rustig aan gewandeld . Butler zo nu en dan effe een bankje onderweg . En ik zat ergens heerlijk in een windje , zalig gewoon .
Noa was rustig vannacht , ik moest oma wakker maken . Tis eigenlijk geen tijd voor een bejaarde  >:(  :biggrin2:. Maar oma heeft ook even lekker gelopen . Alles ligt weer in coma op de vloer
Zelf nauwelijks geslapen , om te ploffen gewoon
Door MarijeEnBoomer
Pippa vind het super weer  :D
De mensen pakken zelfs s ochtends dat lange dunne ding waar water uit komt  :D
Door smulpaap
MarijeEnBoomer schreef: Pippa vind het super weer  :D
De mensen pakken zelfs s ochtends dat lange dunne ding waar water uit komt  :D

Heulemaal enig zijn die dingen ja  :D
Door kiara
Mijn meiden en 1 heer gaan zo ook met 5 min effe lekker hollen
Nu is het heerlijk daarna word het tijd om de tuinslang uit te rollen en als het te heet is lekker effe douchen en verder de binnen kant van je ogen bekijken
Het word overal 30graden sommige plekken zelfs 32 pfffff
En dan heb ik een zonnescherm liggen maar niemand weet die het erop wil zetten voor mij  :'(
Sterkte allemaal vandaag
Door -Saskia-
Afbeelding

Wodje doet gewoon wat ze heel goed kan, nóg beter deze dagen.  ::)
coby.p schreef: nog zo,n dag, pfffff, mijn meisje heeft het zwaar,
ondanks alles open, gisteraaf, en vanmorgen vroeg, niet afgekoeld.
hierbinnen vanmorgen vroeg 26, 5 graad
we hopen er maar weer het beste van.
:-\ Sterkte met de warme berin, Coby... het is inderdaad afzien voor ze.
Door Lizzy
Angelique schreef: Zit daar nog garantie op  :biggrin2:

Kat zegt dat Dallies wel mogen komen als ze met bad komen.
Ik mag dat wel hopen zeg! Breng 'm toch echt terug als ie het snel begeeft, hij was er duur genoeg voor ::) :biggrin2:

OK, Dallies + bad komen er aan :biggrin2:
Door Hope
Zomer!
Heerlijk!

Oke, oke, het is best warm maar na al dat water hoor je mij niet zeuren.
Huis gelukkig goed geïsoleerd, honden liggen lekker binnen op de tegelvloer of buiten in de waterbak.
Vanmorgen om 06.00 al terug van een heerlijke wandeling.
Door Kaela
Ik ben net terug met Oscar en dat best is helemaal gek! Rennen, rollen, opspringen, met bokkesprongen verder rennen. Die is echt niet helemaal lekker. Hij ligt nu dan ook met een héle lange tong uit te hijgen  ;D
Door eelke
Wij zijn ook weer terug van het bos. Het was eigenlijk al te warm, zelfs met koeljas. We hebben niet eens 2,5 km gelopen, onderweg een tijd gezeten want lekker ontbeten daar. Maar nog hijgen, en weer dun gepoept...
Net dus weer afgespoeld en nu laat ik hem ff. Straks weer helemaal droogblazen want ik ben echt als de dood voor een hotspot nu... :-\
Door sella
Wij gaan zo met water klieren op de hondenschool.
Door Kaio
Hier krijgen ze vanmiddag hun "nichtje" op bezoek. Eens kijken of ze hier ook het kreng uit hangt (shiba inu  ;D )
Bij mijn ouders staartde ze Fozzy van zijn plek af
Door Kaio
zo nu maar ff de airco op kaio gezet.
Gister ging het best goed met hem, net toch niet geweldig geloof ik. Dalijk weer ff tondeuze zoeken, maak ik zijn buik weer wat kaler.
Door Cathelijn
Vanmorgen nog lekker gelopen in een vrij open stuk langs water. Lekker windje erbij. Ilan en ik konden het goed hebben.
Door -Saskia-
Kaio schreef: zo nu maar ff de airco op kaio gezet.
Gister ging het best goed met hem, net toch niet geweldig geloof ik. Dalijk weer ff tondeuze zoeken, maak ik zijn buik weer wat kaler.
:-* Ook sterkte voor de Kaio-beer. Geen fijne dagen.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door