Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lizzy
MarijeEnBoomer schreef: Ze zit al in de Randstadrail !
Pik jij d'r op?
Ja, tuurlijk :biggrin2:
Door Lizzy
Angelique schreef: Die mag je houden...zegt Kat  :biggrin2:
Nee, dat bad komt met Dallies :biggrin2:
Door Lizzy
BlissSpirit schreef:
Wat een supermooi zwembad. AfbeeldingDie willen de dames hier wel. Mag ik vragen waar je die vandaan hebt? Is het speciaal voor honden?
Diervoeders Zoetermeer. En ja, speciaal voor honden. Extra sterk en een slipvrije bodem. Nou, echt geweldig ::). Ze kijken ernaar alsof ik een bermbom in de tuin heb gelegd ::) >:(
Door Lizzy
eelke schreef: Wat een domme dallie's! Hier zouden ze er wel erg blij mee zijn...

Ik zou zeggen 'denk eens aan de arme harige hondjes in Brabant, die zouden pas blij zijn met zo'n bad' Dallie optillen, en hop erin!
Ik denk dat jouw honden dankbaarder zijn dan die van mij >:(
Door Angelique
Lizzy schreef: Diervoeders Zoetermeer. En ja, speciaal voor honden. Extra sterk en een slipvrije bodem. Nou, echt geweldig ::). Ze kijken ernaar alsof ik een bermbom in de tuin heb gelegd ::) >:(
Zit daar nog garantie op  :biggrin2:

Kat zegt dat Dallies wel mogen komen als ze met bad komen.
Door Kaela
Ik vind dit weer ook wel fijn. Als ik niets hoef te doen. En het vervelende is, dat je toch echt wel wat moet doen. Maar een dag of 2 a 3 vind ik dit wel leuk. Morgen even boodschapjes doen en de rest van de dag hangballen en met de voetjes in een bakje water poedelen.

Ik vrees alleen dat de training van zondag niet doorgaat. Maar ja, daar verander je ook niets aan.
Door smulpaap
Inge en Bono schreef: Maar..... je krijgt er zoooooooooooveel voor terug  :biggrin2:
Plee zou ik met liefde opgeven, hoef toch niet te plassen; de koppakking is lek  ;D

Hmm een beetje extra warmte is best lekker . En het plakt ook nog lekker  :biggrin2:
Door smulpaap
TMG1961 schreef: En dan te bedenken dat het morgen nog warmer wordt

Wij merken het nu al binnen . Gisteren om deze tijd koelde het langzaam af , nu totaal niet .
Door sella
Yeah! Ik ben weer boven water. Nu gaan we lekker met zijn allen klieren met water. Nou ja met zijn allen, de baasjes en shay, buffel kijkt of we gek zijn.

Oh en onze oplossing tegen bermbom waanzin is gooi voor iedere hond een ei in het water en opgelost. Dat is dan wel leuk. Maar met stromend water klieren :rant: :help:
Door Elvira
het is nog 28,5 graden buiten. Morgen is er een jachthondenproef in Rilland. Ik was van plan te gaan, maar vind het te warm. De organisatie zegt dat het doorgaat en dat er voldoende zwemwater is voor de honden en je kan met de auto naar de proeven rijden. Ik denk dat als mijn auto een half uur geparkeerd staat, ik mijn hond er niet meer in krijg (en zelf zie ik dat ook niet zitten) verder is er weinig schaduw. Er is wel veel water wat voor een beetje afkoeling kan zorgen, maar ik ben toch bang dat het te warm is. Alleen al om te wachten op een proef en naar de volgende te lopen, laat staan er aan mee te doen. Jammer, het ging zo goed de laatste tijd op de training, maar we wachten wel op de volgende wedstrijd (hopelijk ingeloot)
Door Angelique
^^ Ik vind dat heel verstandig. Ook al is er zwemwater, de inspanning en het moeten wachten in de zon of telkens de auto in zal toch zijn wissel trekken als het 32 graden is.
Door Mandarijn
Vanmorgen moeten werken. Om half 10 was het al 25°C. Kreeg direct medelijden met de mariniers die net aankwamen in mijn dorp.
Er was een begrafenis met militaire eer. Bij ons woonde een oud - militair met de Militaire Willemsorde. Hij was vorige week overleden en vandaag werd hij begraven. Er stonden dus 300 mariniers en oud-mariniers in de erehaag. Die stonden in de volle zon. En rond 12u toen de dienst afgelopen was gaf de teller al een temperatuur aan van boven de 30°C. Dat was nog niet het maximum. Dat werd 34°C hier.

Morgen heel vroeg ga ik met de honden weg om de rest van de dag helemaal niets te doen. Zeker omdat het nog warmer wordt.  :o
Door smulpaap
Net met de twee jongste dames een kort rondje dijk gedaan , dat was ook weer meer dan genoeg . Veel en veel te warm voor ze
Morgen vroeg zien we wel verder . Noa slaapt lekker gelukkig .
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door