MarijeEnBoomer schreef: Kunnen we dit niet beter het klaag topic noemenJa, mag ook![]()

Kelere, wat is het warm

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
MarijeEnBoomer schreef: Kunnen we dit niet beter het klaag topic noemenJa, mag ook![]()
MarijeEnBoomer schreef: Kunnen we dit niet beter het klaag topic noemenVind jij het fijn dan ??![]()
Nynke schreef: Vind jij het fijn dan ??Het is warm ja! Maar dat heel vaak zeggen maakt het niet minder warm.![]()
Ik weet dat het goed is voor sommige mensen, zoals Joke, maar de meesten vinden het wel een beetje overdreven heb ik het idee. Zeker de mensen die gewoon moesten werken, met of zonder airco.Of de bewoners van verzorgingstehuizen
![]()
![]()
Lizzy schreef: Binnen 28,5 graden. Buiten 35 graden.Ruilen voor een schelp waar ze hier weer niks mee doen?
Aangezien onze schelp helemaal gescheurd was, vandaag een zwembadje voor de hondjes wezen kopen. De enige die er met zijn voeten in heeft gestaan ben ik. Ze vinden 'm niet leuk
Moet je kijken, wat een prachtzwembad!
Ik ben er klaar mee, ze gaan in de herplaatsing!
Martine-Tom schreef: Ruilen voor een schelp waar ze hier weer niks mee doen?Doei! Weet je wel wat deze kost?![]()
Lizzy schreef: Doei! Weet je wel wat deze kost?Pippa vraagt wanneer ze mag komen spelen![]()
![]()
. Al moet ik ze dwingen
![]()
![]()
![]()
Lizzy schreef: Doei! Weet je wel wat deze kost?*Heeft nu beeld van 4 dallies in weiger stand en Lizzy die tot dr enkels in het bad staat aan de lijnen te trekken "kom op krengen, spelen zullen jullie, die is LEUHEUKKK!"*![]()
![]()
. Al moet ik ze dwingen
![]()
![]()
![]()
MarijeEnBoomer schreef: Pippa vraagt wanneer ze mag komen spelenEnnie taim P, ennie taim!
*beltverzekeringofzwembaddekkingaanwezigis*
Lizzy schreef: Binnen 28,5 graden. Buiten 35 graden.
Aangezien onze schelp helemaal gescheurd was, vandaag een zwembadje voor de hondjes wezen kopen. De enige die er met zijn voeten in heeft gestaan ben ik. Ze vinden 'm niet leuk
Moet je kijken, wat een prachtzwembad!
Ik ben er klaar mee, ze gaan in de herplaatsing!
Angelique schreef:Hij is niet van gewapend beton dus iets in mij zegt dat dat mss niet zo'n slim plan is voor Kattekind
Kat...Kaaahaaaat, kijk nou wat je allerliefste tante voor je gekocht heeft![]()
Martine-Tom schreef: *Heeft nu beeld van 4 dallies in weiger stand en Lizzy die tot dr enkels in het bad staat aan de lijnen te trekken "kom op krengen, spelen zullen jullie, die is LEUHEUKKK!"*![]()
![]()
![]()
Angelique schreef:Yo! Dat zwembad gaat niet in de herplaatsing, die 4 Dalmaten, die gaan eruit
Kat...Kaaahaaaat, kijk nou wat je allerliefste tante voor je gekocht heeft![]()