Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door cj
Nou wat ik heb meegemaakt!@#$%^&*(
Vanmorgen heel vroeg opgestaan om C en J te laten zwemmen in het Twiske. Was 6.15 of zoiets.
Hoor ik in 1 keer:" He oude tang kom je ons begluren ". What the fuck, lag daar een seksend stel!!!!!! En Joepie, die echt een chromosoompje mist, ging ook nog kwispelend naar ze toe...iekzzzzz.
Beetje omgekeerde wereld, lijkt mij.
Saskia
Door Inge en Bono
smulpaap schreef: Een hond op de pleevloer  :biggrin2:
De zon staat nu aan de voorkant , gordijn bij de voordeur dicht . Pleedeur open dat houd ook warmte buiten
En ut is me lekker daar op de vloer in de plee , heulemaal donker en lekker koud  8)
  ;D Lu ligt inmiddels in de douche; koelste plekje in huis
Door Pauline
Bij mij is het alsof ik minder ga drinken als het warmer wordt.... Slecht, slecht, slecht, ik weet het. Dus ga ik zo meteen maar eens een flesje water naar binnen gieten.
Door *Lia*
Ik ben bijna gesmolten  :(  32.3 in de schaduw. Van maakt overuren. Dit is helemaal niets voor mij  :-\
Door koekje
Het is hier binnen nu 33,5 graden. Vera wil niet meer aan de tiet, want te warm  :-\

Theo, vertel maar hoe het er bij jullie is. Dan voel ik me vast daarna beter  :P
Door Martine-Tom
koekje schreef:
Theo, vertel maar hoe het er bij jullie is. Dan voel ik me vast daarna beter  :P
;D ;D ;D
Door smulpaap
Inge en Bono schreef:   ;D Lu ligt inmiddels in de douche; koelste plekje in huis

Dus even een douche nemen zit er voorlopig niet in  :biggrin2:
Ik heb gelukkig boven nog een plee  :biggrin2:
Door Angelique
koekje schreef: Het is hier binnen nu 33,5 graden. Vera wil niet meer aan de tiet, want te warm  :-\

Trut  :biggrin2:
Door K&D
Ik wil niet l*llig doen maar binnen is het nu 26 graden en buiten 25,8 in de schaduw voor het huis. Is wel wat ongezellig zitten in de voortuin, achter de hortensia en naast de regenpijp... :biggrin2:
Door Martine-Tom
K&D schreef: Ik wil niet l*llig doen maar binnen is het nu 26 graden en buiten 25,8 in de schaduw voor het huis. Is wel wat ongezellig zitten in de voortuin, achter de hortensia en naast de regenpijp... :biggrin2:
Jaloers! Hier is het binnen 29 graden  :o
Door TMG1961
koekje schreef: Het is hier binnen nu 33,5 graden. Vera wil niet meer aan de tiet, want te warm  :-\

Hier is het binnen kouder, is een frisse 27 graden en buiten een iets minder frisse 33 graden
Door Nynke
toen ik onderweg was tipte de thermometer even 35.c aan, belachelijk !!!  k*tweer  >:( >:( >:( 
Door Kaio
Jow terug van huisjes kijken in het buitenland, joh warm, de auto was beter vertoeven.
De temp hier thuis is buiten nu 35,8 ! En nog stijgend geloof ik ( ja in de schaduw niet tegen het huis)
Binnen is het maar 26,6  :biggrin2:
Door Cathelijn
Ben ik de enige die het wel lekker heeft? Ok, ik heb op het werk de hele dag in de airco gezeten, maar hier in huis is het 26 graden en ik vind het lekker  :P :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door