Vroeg met de hond uit: check
Daarna tot half een terug op bed en geslapen: check
Zelfgemaakte zonwering voor het raam: check
Vanaf half drie werken in de airco: check
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
dinky89 schreef: Hier is het buiten in de schaduw best wel erg lekker :-)Hier niet zo, maar ik zit dan ook dichter bij de evenaar natuurlijk.
koekje schreef: Ik heb het vandaag ook weer warm.Het hitteplan geld vandaag he dus je wollen trui mag uit vandaag
sella schreef: Waterbommen voor de hond gehaald en gevuld check.Ik zou voor de zekerheid even elk uur een wekker zetten!
Oudere in de wijk gecheked, check.
Zonwering bleef al neer dus die is ook check.
Airco doet al een paar dagen zijn best, dus check.
Rondje groothandels gedaan, we kunnen weer eten en drinken en de medemens ondersteunen.check
Mobiel is opgeladen, kunnen we als de ouderen uitdrogen 112 bellen.check
Ik duik nu mijn bed in met de airco over mij heen blazend check
Na 18 uur ben ik weer in het land van de levenden, of niet want dan drikn ik 4 uur niets![]()
sella schreef: Dat is nog eens een tip. Maar ik zie dat ik dingen niet goed meer kan spellen, dus ga ik nu naar bed, drink een glas water, en dan op hoop van zegenHopelijk tot later en anders....het was leuk je gekend te hebben![]()
Nynke schreef: ik heb hoofdpijnIk zit nu al op de 2 liter vocht wat ik gedronken heb![]()
heb toch voor mijn doen best genoeg water gedronken
![]()
en over een klein half uurtje moet ik in mijn busje stappen die nergens in de schaduw kan staan
![]()
![]()
Martine-Tom schreef: Ik zit nu al op de 2 liter vocht wat ik gedronken hebHou op schei uit. Ik krijg gewoon dorst van het drinken![]()