Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

[quote="Weylyn"]
De mooie dame is dus een Tamaskan.
Het grote verschil met de saarloos is dat de Tamaskan makkelijker te trainen is dan een Saarloos. Ze zijn opener naar mensen en actiever.
Vergeleken met de andere wolfhond rassen is de tamaskan het meest hond MAAR nog steeds geen ras voor iedereen
[/quote]

Welkom op Barfplaats
[quote="Weylyn"]
De mooie dame is dus een Tamaskan.
Het grote verschil met de saarloos is dat de Tamaskan makkelijker te trainen is dan een Saarloos. Ze zijn opener naar mensen en actiever.
Vergeleken met de andere wolfhond rassen is de tamaskan het meest hond MAAR nog steeds geen ras voor iedereen
[/quote]

Dank je! Qua uiterlijk weinig verschil dan begrijp ik. Ik heb saarlozen gekend. Het heeft me een jaar gekost voor ze me kwamen begroeten als ik binnen kwam,
[quote="*Marga*"]
Ja wist ik al... connecties met het stadhuis...ik had het gehoord van iemand die daar werkt....

jammer dat het niet 1 april was.. :) :) :)
[/quote]

Ja hahaha wilde eerst ook niet instappen want veraad de boel veels te snel  :o :D ;D
Maar kon het niet laten.

Dan zou Martine het nml opbouwen maar tja deze tut kon het niet laten  :biggrin2: :P
[quote="Weylyn"]
Ja hahaha wilde eerst ook niet instappen want veraad de boel veels te snel  :o :D ;D
Maar kon het niet laten.

Dan zou Martine het nml opbouwen maar tja deze tut kon het niet laten  :biggrin2: :P
[/quote]

jij moet ook op je vingers leren zitten!

maar hoe knap is het van een hond met toch wel wat zelfstandigheid en jachtinstinct dat deze op een toneel met schapen kan verschijnen (en de schapen heel blijven)?  met mijn meisje zou dit echt niet goed komen voor de schaapjes.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door