Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door - Judith -
Kim_S schreef: Nou, als we dan toch in feeststemming zijn, mijn oma wordt vandaag 93  8)

Vroeger maakte ze altijd voor iedere verjaardag in de familie een taart. Met eiwitschuim en chocoladeslagroom en chocolaatjes en kersjes en zo  :dribble:

Dit jaar ging het echt niet meer, ja wat wil je ook op zo'n leeftijd, en dus zou er dit jaar geen "oma-taart" zijn...
Laat ik nu vorige week een prachtige keukenmachine gekregen hebben  ::)
Dus ik heb de taart gemaakt!  8) :coolsmiley: :daisy: Als kadootje voor haar verjaardag. Denk dat ze er heel blij mee is  :)
Aaaah, wat een lief en mooi gebaar!  :-* :-* :-*
Wat fijn Judith, dat je moeder weer thuis is. Nu zo goed mogelijk herstellen zodat ze straks "fit" aan de chemo kan gaan beginnen.
Ze is en enorm sterke vrouw. :-*
En jij even tijd voor jezelf nemen nu je weer in je eigen huisje bent. :-*

Van harte gefeliciteerd met je vriendje Eelke!
Veel succes met de feestvoorbereidingen.

En ook Kim gefeliciteerd met je oma, lief dat je voor de taart hebt gezorgd.
Door Nadia
Nee helaas. Daar trapte ze niet in. Stond wel een hele gave vacature open. Maar ze zijn me verplicht een vast contract te geven. Omdat ik de max verlenging heb gekregen...
Maar deze vacature is ook helemaal niet vervelend.
half jaar contract met uitzicht op verlenging. Ander werk, maar leuke doelgroep (wel in de zorg). Dagdiensten. Salarisschaal hoger. 32 uur (wilde eigenlijk max 30 uur werken, maar misschien is er nog wat te regelen met ouderschapsverlof. Ik weet niet hoe dat werkt dus daar ga ik me even in verdiepen mocht het nodig zijn). Deze locatie is even ver van huis als waar ik nu werk maar dan net de andere kant op. De stichting heeft wel locaties 'om de hoek' dus wie weet.

Eerst maar zien aangenomen te worden..

Dwayne slaapt. Thee staat naast me. Samen met een bak chocolate chip cookies. Dussuuhh.. Ajuu!
Door Kaela
Werken was vandaag goed te doen, zeker met een lekker ijsje tussen de middag. Daarna naar de vakantie konijntjes gefietst en via de snackbar naar huis. Ik voel nu de energie wegzakken door de warmte. Gelukkig mag ik zo met water spelen, de volière mag zo even schoongemaakt worden. En morgen mag ik uitslapen, want dan heb ik weer avonddienst.

Voor maandag een afspraak bij de fysio gemaakt. De mevrouw waar ik de afspraak bij maakte heeft me heerlijk aan het lachen gemaakt over mijn naam, dat was weer erg lollig.
Door -Annemarie-
eelke schreef: Heftig zeg, dat vliegtuig'ongeluk'.
Wat een eppo's van de Russische tv...alle lijken en kinderpaspoorten meteen live op een stream uitzenden  :-X
Vreselijk, wat er daar gebeurd is.  :'(

Ik kon de livestream van de persconferentie al niet zien. De rest is veel te veel informatie.  :-X :'(
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door