Ruisje schreef:
Ruis en Bubbles - december 1999.
Ruis was net 1 jaar toen Bubbles kwam. In die tijd was ik nog vrijwilliger bij de dierenbescherming op de ambulance. Bubbles was samen met zijn 3 zusjes binnengebracht toen hun moeder, een zwerfkat, was doodgereden. De 4 gevonden kittens waren ongeveer 14 dagen oud toen ze in de kittenopvang kwamen. Toen het tijd was voor een eigen huis, waren de zusjes, 3 lapjes, heel snel besproken. Maar het kleine zwart met witte katertje vonden de meesten mensen "te gewoon".
En laat Ruis toen nou net een vriendje kunnen gebruiken.
Op de dag dat er weer een nieuw MickySoft virus over de aardbol rondwaarde kreeg de kleine kater zijn naam: Bubbleboy Bubbles En in december 1999 kwam Bubbles bij ons wonen...
Die had ik even gemist . Wat een leuke lieve plaatjes
Maxi's 3-tal schreef:
Stiekum vonden de honden die zandbak veel leuker.
Nu zal het er vast wel strak bijliggen, geen rondjesrennende poedel er meer overheen.
2008, toen we Charlie na 1,5 jaar heel erg tobben hebben laten helpen aan zijn vleugels en hij 16 weken met een kraag om heeft gezeten
Vreselijk tijd, maar zijn eerste vlucht maakte het helemaal goed! (hij moest een jaar later nog een keer, want 1 vleugel ging weer mis, maar sindsdien zijn zijn vleugels gezond en kan hij weer vliegen. Al kan hij slecht sturen en remmen, omdat hij dat niet geleerd heeft als jonge vogel en dan leren ze dat nooit meer)
Nou ik vind het net een cocker ipv een teckel! En kijk die dikke pootjes en die rimpels..... Zo jammer dat die al 7 maanden was toen ik hem mocht ontmoeten....