Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door millyckk
Danny schreef: Oeps....ik heb zaterdag een wedstrijd met Fendi....
Zal toch wel afgeblazen worden door de organisatie als het te warm wordt?

Daarnet op het dak geklommen om een laken over de lichtkoepel te spannen: ik weet nou waar dat spreekwoord "de mussen vallen dood van het dak" vandaan komt, jezus wat heet!
Door vanhaut
Ijsjes gemaakt voor de Hondjes  Zwembad staat klaar voor ze. Kortom. Relax :)
Door Mandarijn
Ga straks weer ijsjes maken voor de honden. Zeker vanwege de voorspelling van zaterdag (33°C hier). Nu is het al boven de 27°C en morgen wordt het 31°C. Nu evween badje klaarmaken, kunnen de honden vooruit.
Door smulpaap
De soos heeft het beter voor elkaar , heerlijk languit . De butler is bezig met de groentenprut maken  :biggrin2:
Door Mandarijn
Morgen wordt het nationale hitteplan in werking gesteld vanwege de hitte.

http://www.rtlnieuws.nl/nieuws/binnenland/vanaf-morgen-tropisch-warm-nationaal-hitteplan-werking

* trouwens hier in Limburg is de verwachting voor volgende week niet lager dan 27°C. Hopelijk zitten ze er deze keer naast, want mijn honden vinden er niets an.
Laatst gewijzigd door Mandarijn op do 17 jul 2014, 14:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Door dinky89
Wordt nog minder blij van laatste zin van het bericht: hitte houdt aan volgende week.....
Door Mandarijn
dinky89 schreef: Wordt nog minder blij van laatste zin van het bericht: hitte houdt aan volgende week.....
Daar trokken mijn wenkbrauwen ook van op.

Deze dagen kans op flinke klappers tegen de avond. Zondag zelfs al volgens de voorspellingen rond 16u  :-X
Door Angelique
Ik zie het wel gebeuren. Over het algemeen haalt een weersverwachting het echt niet over een paar dagen.
Door Angelique
Spannend trouwens zo'n Nationaal hitteplan...drink water, ga niet in de klappende zon zitten, trek dunne kleding aan...zozozozzo, het is toch een godswonder dat we met z'n allen 2014 al gehaald hebben  ::)
Door Mieke L.
Angelique schreef: Spannend trouwens zo'n Nationaal hitteplan...drink water, ga niet in de klappende zon zitten, trek dunne kleding aan...zozozozzo, het is toch een godswonder dat we met z'n allen 2014 al gehaald hebben  ::)
ja hoe deden we dat vroeger zonder hitteplan  :o
Door Angelique
Mieke L. schreef: ja hoe deden we dat vroeger zonder hitteplan  :o
Toen lagen we natuurlijk verdroogd en verbrand met een wollen trui in de zon  :biggrin2:

Ook zo'n leuke...gebruik uw zonwering....nah, dat verzin je toch niet...gaat de zon schijnen moet je je zonwering gebruiken, altijd gedacht dat die er waren om het maanlicht op te vangen  ::)
Door -Annemarie-
Angelique schreef: Spannend trouwens zo'n Nationaal hitteplan...drink water, ga niet in de klappende zon zitten, trek dunne kleding aan...zozozozzo, het is toch een godswonder dat we met z'n allen 2014 al gehaald hebben  ::)
:biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:

Hier is het nog best te doen. Rondje in de schaduw gelopen, en in de tuin in de schaduw met een lekker briesje erbij, moet je verder ook niks willen.
De slaapkamers boven onder het schuine dak zijn  :-X
Door -Annemarie-
Vroeger zaten we met dit weer de hele dag aan en in het water, ingesmeerd met bak en braad, eh, citronella olie.
Mag tegenwoordig ook niet meer.  :biggrin2:
Door Angelique
-Annemarie- schreef: :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:

Hier is het nog best te doen. Rondje in de schaduw gelopen, en in de tuin in de schaduw met een lekker briesje erbij, moet je verder ook niks willen.
De slaapkamers boven onder het schuine dak zijn  :-X
Hier ook zo'n slaapkamer, op het zuiden..jippie..maarja, mag morgen pas mijn zonwering inzetten natuurlijk. :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door