Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Kim_S
Fijn om zaterdag op vakantie te gaan en de hele dag (en zondag) in de auto te zitten  ::)
Ooooooooh jippie jippie we gaan op vakantie!!!  :D :D :D
Door Kaela
Gister was echt het meest ideale weer ever! Lekker warm, maar niet te, lekker briesje erbij, prachtig zonnig. Ja, zoals gister mag het van mij altijd wel zijn!

Vandaag begint de warmte. Ook niet echt mijn ding, maar ik moet zeggen dat ik een zomer met een paar van die dagen wel als echte zomer ervaar. Even warm worden tot diep in de botten  ;D Verder maar niet teveel willen doen en vooral goed op de beestjes letten. Gaat het vanzelf wel weer voorbij.
Door Nadia
Gisteren was het bij ons al super warm. Zo'n warmte dat je in je gezicht slaat als je buiten komt.
Op het werk was het ook echt niet uit te houden. Van die oude niet geïsoleerde 'bungalows' . plat dak. Warme badkamers. Not funny.
Door Ruby/Billy
De warmte die ze voor vandaag en het weekend in het zin hebben hoeft voor mij echt niet.

Heb inmiddels mijn huisje schoongemaakt (om 6 uur begonnen), Ruby is uitgelaten en ik moet zo nog even naar het centrum om mijn bril te laten reparen (zonder kijkt zo lastig), maar dan is het ook echt afgelopen voor vandaag en gaan we hier in ruststand.

Morgen mag ik nog even in de hitte 3 uurtjes aan het werk en dan hebben we hier vakantie.
Door MarijeEnBoomer
Vanochtend vroeger dan normaal speuren met m'n meisjes en daarna lekker in de tuin hangen bij hun zwembadje!
En morgen de hele dag werken maar ook daar hebben m'n meisjes een zwembad  :)
Door dinky89
kiara schreef: Ja het word weer bloedheet bah niks aan
Dat word vroeg de doggies doen en s'avonds wat later een grote ronde
En in je huishouden alleen s'morgens of s'avonds wat doen
S'middags niks
Tja, heb het hier nog niet onder de 24 graden gekregen in huis sinds de hitte van vorige week ondanks dat, zodra het buiten kouder is dan binnen, de ramen volop open staan....
Het is buiten nu nog lekker koel dus zit nu lekker in zacht briesje van buiten :)

Vrees dat het vanmiddag als de zon zo blijft schijnen wel weer richting de 27/28 graden gaat in huis waarbij ik alleen maar kan hopen dat de airco de temperatuur iets omlaag kan krijgen...
Door fransbulletje
De mastercooler draait op volle toeren en houdt het binnen NOG op 21,5 graden maar dat zal niet zo blijven.
Mag morgen werken van 15-23 uur verheug me er  enorm op  ::) ach al het luie zweet eruit en thuis weer lekker douchen.
Een graad of 20-22 is prima , dit hoeft van mij echt niet en van de bullen ook niet.
Door Martine-Tom
Om half 9 wakker en gelijk maar opgestaan, dierenzooi eten gegeven en met Tom gaan lopen, daarna gelijk om boodschappen. Hoef ik de rest van de dag iig niks meer  :)
Ik heb opzich niks tegen deze hitte maar het is zo plots gekomen dat ik niet zo snel om kan schakelen. Dus vandaag maar weer een lekker dagje binnen hangen en vanavond na de ergste warmte weer lekker met Tom eruit :)
Door smulpaap
Gisteren in alle vroegte met de soos op pad
Vandaag verslapen  :biggrin2: En nu net terug . Wel een wandeling in de schaduw gedaan
Wij hebben het weekend een verjaardag , maar we gaan maar om en om
Dan kan de boel tenminste openblijven , als alles dicht gaat dan word het voor oude tut veel te warm
Tot nu toe maakt oma het prima
Door *Lia*
10.50 uur en al 29.2 graden onder mijn afdak. Ik heb al diverse bakjes drinkwater voor de vogeltjes buiten gezet.
Door koekje
Ik heb het warm.
Met dit weer slaap ik graag bij 's nachts. Deze nacht had ik een 'blij' en 'honger' en 'geen zin' en 'gewoon wakker omdat het kan' naast me. En tot slot een 'ik heb in bed gekakt, op jouw helft'.
Dus ik heb vanochtend al aardig wat huishoudelijk werk gedaan en een baby in bad.
Door smulpaap
Vorige week Vrijdag was het toch ook zo drukkend warm , ik denk dat het nu nog erger gaat worden
En dat is hier vaak de pest , het word zo vreselijk benauwd
Een graadje of 20 - 23 is voor Ned. vaak een lekkere temperatuur
Door dinky89
Klopt smulpaap ;-)
Hier gaan nu de ramen dicht, wordt buiten nu langzaam warmer dan binnen en binnentemperatuur is nu al opgelopen van 24 naar 25 graden (en dan nog de zon van 1 tot 9 vol op onze ramen dus zal nog flink verder opwarmen binnen)
Door Nadia
Danny schreef: Oeps....ik heb zaterdag een wedstrijd met Fendi....
jaikss
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door