Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door - Judith -
Mijn moeder is thuis!!!! En ik ook, na twee weken Noord-Holland  :). Weer helemaal compleet met twee hondjes (Bruinie heeft twee weken bij mijn beste vriendin gelogeerd). Heerlijkheerlijkheerlijk  :). Mams is nog niet klaar: de operatiewond is helemaal opengemaakt vanwege een infectie en die wordt twee keer per dag gespoeld en moet in een paar maanden dicht gaan groeien. En dan gaan we nog de chemo's krijgen. Maar goed, even geen ziekenhuis meer!
Door Mieke L.
- Judith - schreef: Mijn moeder is thuis!!!! En ik ook, na twee weken Noord-Holland  :). Weer helemaal compleet met twee hondjes (Bruinie heeft twee weken bij mijn beste vriendin gelogeerd). Heerlijkheerlijkheerlijk  :). Mams is nog niet klaar: de operatiewond is helemaal opengemaakt vanwege een infectie en die wordt twee keer per dag gespoeld en moet in een paar maanden dicht gaan groeien. En dan gaan we nog de chemo's krijgen. Maar goed, even geen ziekenhuis meer!
Wat fijn Judith! Dat het vanaf nu maar allemaal wat voorspoediger gaat verlopen met je mams!
Door Nynke
Fijn Judith !!!  :-*

OT: Weinig te melden, redelijk drukke werkdag voor de boeg en het is mij veel te warm  :-\ :-\  Ook een druk weekend met 2 verjaardagen in zicht, jakkes.
Door eelke
Jeeee Judith! Fijn!

Hier ook een feestje, mijn lieve vriendje wordt vandaag 30  :D
Moeten wel op tijd aan de slag, want de schuur moet opgeruimd en da's niet lekker met die warmte. Ik heb extra vroeg de wekker gezet, de honden uitgelaten en naar de bakker geweest voor een ontbijtje.
Door Kim_S
Nou, als we dan toch in feeststemming zijn, mijn oma wordt vandaag 93  8)

Vroeger maakte ze altijd voor iedere verjaardag in de familie een taart. Met eiwitschuim en chocoladeslagroom en chocolaatjes en kersjes en zo  :dribble:

Dit jaar ging het echt niet meer, ja wat wil je ook op zo'n leeftijd, en dus zou er dit jaar geen "oma-taart" zijn...
Laat ik nu vorige week een prachtige keukenmachine gekregen hebben  ::)
Dus ik heb de taart gemaakt!  8) :coolsmiley: :daisy: Als kadootje voor haar verjaardag. Denk dat ze er heel blij mee is  :)
Door Angelique
Kim_S schreef: Nou, als we dan toch in feeststemming zijn, mijn oma wordt vandaag 93  8)

Vroeger maakte ze altijd voor iedere verjaardag in de familie een taart. Met eiwitschuim en chocoladeslagroom en chocolaatjes en kersjes en zo  :dribble:

Dit jaar ging het echt niet meer, ja wat wil je ook op zo'n leeftijd, en dus zou er dit jaar geen "oma-taart" zijn...
Laat ik nu vorige week een prachtige keukenmachine gekregen hebben  ::)
Dus ik heb de taart gemaakt!  8) :coolsmiley: :daisy: Als kadootje voor haar verjaardag. Denk dat ze er heel blij mee is  :)
Gefeliciteerd met oma Kim!  Goed idee om idee om die taart na te maken. Daar moet je maar een traditie van maken.
Door dinky89
eelke schreef: Hier ook een feestje, mijn lieve vriendje wordt vandaag 30  :D
Moeten wel op tijd aan de slag, want de schuur moet opgeruimd en da's niet lekker met die warmte. Ik heb extra vroeg de wekker gezet, de honden uitgelaten en naar de bakker geweest voor een ontbijtje.
Dan heb je een jongere vent dan ik :P Gefeliciteerd ;)

Ook Kim van harte met je oma! En wat super dat je de taart hebt nagemaakt zodat het recept ook niet verloren gaat :)
Hopelijk smaakt hij net zo goed als die van oma ;)

OT: nu even poetsen in huis nu er nog briesje van buiten komt en me daarna weer storten op parlementaire geschiedenis  ::)
Door Angelique
eelke schreef: Jeeee Judith! Fijn!

Hier ook een feestje, mijn lieve vriendje wordt vandaag 30  :D
Gefeliciteerd met vriendje  :-*
Door eelke
Dan jullie wel! En ook Kim gefeliciteerd!

Schuur is helemaal leeg geweest. Man man wat een stoffigheid.
Zo naar de milieustraat en op de terug weg langs de action voor feestjes-zooi :P

Net het genodigden lijstje bekeken, en t zijn er 60  :o en we hebben met ons stomme kop bedacht dat we gaan bbqen...  ::)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door