Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Angelique
Lizzy schreef: Ja, je zou het haast denken, eind-van-de-maand-crisis-menu :-X. Maar het is eerder een foutje in de regie. Morgen neemt de cheffin de regie weer in handen ::) :biggrin2:
Oww, het moest Pasta ala Le worden  :biggrin2:
Door Jantina
Vanmiddag een luxe lunch onder t werk maar had liever een bammetje gehad. gerookte ganzenborst en rillette van gans uit t Groene Hart. Nou kan je aan mij best wat geks kwijt maar man man man wat vies. O wat een gore smaak. En die filet was ook nog wat bloederig van binnen. Echt, het zag er uit als bedorven lever. Ik bleef het heel de dag opboeren dus als ultieme tegenhanger als diner een loempia met pindasaus en gebakken banaan vd chinees. En jawel de gans is gevlogen!!!
Door marina
Tussen de middag bietjessalade, vanavond gezonde pizza met een bodem van pecannoten en zonnebloempitten.
Voor morgen tussen de middag al een grote bak salade klaar gemaakt.
Door -Annemarie-
koekje schreef: Ik heb gelezen dat je als grefo wel in sommige gevallen dingen op zondag mag doen. Als je bijvoorbeeld vee hebt, dat moet immers verzorgd worden.
Laten we nou toevallig 2 katten en een baby hebben...
Oh ja, onze vorige buren (redelijk zwartekousen) gingen toch echt wel de Dallie uitlaten op zondag. En dan bedoel ik met uitlaten buiten de tuin.  ;)

Visje van de bbq is gelukt, en was heerlijk.  :)  Eigenste aardappeltjes bij, met boontjes en tomaten.
Door - pien -
Idd Nynke, veuls te warm om te koken...het wordt bbq vandaag  :D
Heb twee Deense jongens te logeren (internetvrienden van zoonlief) en die lusten zo ongeveer niks  :-X. Dus ik serveer het 'Caveman-menu' : vlees + brood,
met slaai d'r bij voor ons dochter en mij. 
Gossiemijne wat een pietlutten zijn dat zeg ::)
Door Martine-Tom
Rijst, groente, gehaktballetjes....alles is al gekookt, moet het alleen nog samen in een pan mikken en opwarmen...vooruitziende blik dat als ik dat niet vanmorgen gedaan had het er niet meer van zou komen  :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door