Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
hannabelgje schreef: Hier ook altijd ellende met kolen hoor Jantina.Hoe komt dat toch? Kan dat domweg niet zonder gif?
Kaela schreef: Hier gaat het ook maar moeizaam. Slecht blad, gaatjes erin verkleuringen. En ook bloeiende broccoli's. Maar ik ben er dan ook wel heel blanco in gegaan.Nee ongedierte vreten ze op.
Waarom zou je gif moeten gebruiken Jantina? Hebben jou kolen een ziekte?
Nynke schreef: Marine, heb je meerder courgetteplanten of maar 1?? Misschien ken je mensen die ook courgettes in de tuin hebben waar je een mannelijke bloem, of een paar, kunt plukken? Dan kun je de vrouwelijke bloemen met de hand proberen te bestuiven. Geen garantie op succes, maar als je het niet probeert lukt het sowieso nietIk heb er 2. Kijk het nog een weekje aan en anders idd even wat mannen bietsen bij vrienden!![]()
Nynke schreef: Karin; Richard heeft de aardbeischeuten afgeknipt en daarna in potjes gezet, ze komen prima aanHeb ik nou ook gedaan! Heb er veul! Kan ik mooi straks de specikuip mee gaan vullen!![]()
![]()
Nynke schreef: Marine, heb je meerder courgetteplanten of maar 1?? Misschien ken je mensen die ook courgettes in de tuin hebben waar je een mannelijke bloem, of een paar, kunt plukken? Dan kun je de vrouwelijke bloemen met de hand proberen te bestuiven. Geen garantie op succes, maar als je het niet probeert lukt het sowieso nietEen vrouwelijke bloem heeft een dikker begin. Zeg maar een soort van ienieminie courgette. Je kunt met n kwastje in de mannelijke bloem gaan![]()