Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door TMG1961
Dank je Nadia..dat is je ervaring in Brunssum of Sittard?

Ben beetje erg boos op financieel adviseur. Tijdens gesprek over hypotheek vroeg ik of aan omzetten van gedeelte hypotheek nog kosten zaten. Hij vertelde dat er alleen kosten van de hypotheekbank aan vastzaten a 150 euro maar dat die in mindering werden gebracht op de waarde van aandelenpakket. Nu bellen ze net dat alles goedgekeurd is en ineens zitten er ook nog eens enkele honderden euro's kosten aan voor hun terwijl ik toch echt duidelijk gevraagd had hoe het met kosten in elkaar zat en me duidelijk verteld was dat het alleen om die 150 euro ging en verder geen kosten. Ze kunnen 5 euro per maand krijgen, ik heb geen geld om een paar honderd euro neer te leggen.

Maar 1 ding weet ik zeker en dat zal ik hem ook vertellen, ik wil hem dus niet meer als financieel adviseur en wel per direct.
Door dinky89
Dat is dan inderdaad flink waardeloos Theo  :-X
Heb je financieel adviseur er ook al over gesproken voor uitleg van hem? want ik zou zeggen dat hier sprake is van dwaling....

OT: tijd om naar huis te gaan. Kan geen parlementaire geschiedenis meer zien.
Door K&D
[quote="TMG1961"]
Dank je Nadia..dat is je ervaring in Brunssum of Sittard?

Ben beetje erg boos op financieel adviseur. Tijdens gesprek over hypotheek vroeg ik of aan omzetten van gedeelte hypotheek nog kosten zaten. Hij vertelde dat er alleen kosten van de hypotheekbank aan vastzaten a 150 euro maar dat die in mindering werden gebracht op de waarde van aandelenpakket. Nu bellen ze net dat alles goedgekeurd is en ineens zitten er ook nog eens enkele honderden euro's kosten aan voor hun terwijl ik toch echt duidelijk gevraagd had hoe het met kosten in elkaar zat en me duidelijk verteld was dat het alleen om die 150 euro ging en verder geen kosten. Ze kunnen 5 euro per maand krijgen, ik heb geen geld om een paar honderd euro neer te leggen.

Maar 1 ding weet ik zeker en dat zal ik hem ook vertellen, ik wil hem dus niet meer als financieel adviseur en wel per direct.
[/quote]

Heb je dat zwart op wit? Of een getuige erbij? Ik zou het niet accepteren en zeggen dat zijn advies dusdanig onvolledig is dat hij het zelf maar moet bijleggen. Je kunt het redelijk hard spelen, en als het echt problemen oplevert (eerste brief incassobureau en dergelijke) dan kun je alsnog toegeven. Maar maak het hem niet te makkelijk, die les heb ik de afgelopen jaren wel geleerd bij ons op de zaak.
Ik ga zo ff een staatslot kopen ofzo, must be my lucky day....
Vanochtend zag ik om 8.15 dat mijn portemonnee nog keurig op de bagagedrager lag, die heb ik daar idd gisteren zo rond 17.00 neergelegd, bedacht ik mij....(en die fiets staat gewoon buiten, tegenover ons hutje. Keurige buurt zeg!  :biggrin2:  )
En vanmiddag bij het naar huis gaan, stopte de brommer precies bij het benzinestation met brommen; tank leeg (note to self; lampje vervangen, oid  ;)  )
Door TMG1961
[quote="K&D"]
Heb je dat zwart op wit? Of een getuige erbij? Ik zou het niet accepteren en zeggen dat zijn advies dusdanig onvolledig is dat hij het zelf maar moet bijleggen. Je kunt het redelijk hard spelen, en als het echt problemen oplevert (eerste brief incassobureau en dergelijke) dan kun je alsnog toegeven. Maar maak het hem niet te makkelijk, die les heb ik de afgelopen jaren wel geleerd bij ons op de zaak.
[/quote]

[quote="dinky89"]
Dat is dan inderdaad flink waardeloos Theo  :-X
Heb je financieel adviseur er ook al over gesproken voor uitleg van hem? want ik zou zeggen dat hier sprake is van dwaling....
[/quote]

Ze belden me vanmiddag en zeiden dat over de kosten. Heb toen gelijk gezegd dat mij daar nooit iets over verteld is aangezien ik anders het nooit gedaan had aangezien ik geen honderden euro's heb en dat mij verteld was dat de kosten van de hypotheekbank voor omzetting a 150 euro uit het opgebouwde aandelenpakket zouden komen. Ze zou de financieel adviseur erover aanspreken en terugbellen.

Als ie mij gelijk bij gesprek had verteld dat er ook nog een rekening voor dat kleine beetje wat hij gedaan heeft zou komen was ik direct opgestapt. Maar als ze terugbellen vertel ik ze er gelijk bij dat ze mij als klant per direct mogen uitschrijven en dat ik een schriftelijke bevestiging hiervan wens te ontvangen
Door Nadia
Pff het is echt onaangenaam warm op het werk. 1 verdieping, plat dak. Avond verzorging.  Blugh.. Het zweet gutst aan alle kanten mijn lijf uit. Nu even kolven. Hopen dat ik de melk niet uit gezweet heb ;D
Door Martine-Tom
Nadia schreef: Pff het is echt onaangenaam warm op het werk. 1 verdieping, plat dak. Avond verzorging.  Blugh.. Het zweet gutst aan alle kanten mijn lijf uit. Nu even kolven. Hopen dat ik de melk niet uit gezweet heb ;D
Nah...mss is het nu wel kwark geworden  :biggrin2:
Door Kaela
Meneer K heeft op zijn knieën het laatste stuk bestrating schoongemaakt. Nu is onze tuin echt heeeeeeeeel erg netjes! Zo netjes en groen en gezellig is ie nog niet eerder geweest! Nu nog eventjes bijhouden, de schutting afmaken en de kozijnen afmaken en dan is het klaar!
Door TMG1961
Niet slim van me om zelf een gat te graven voor de grindput. Heb volgens mij m'n rechterkant helemaal naar de knoppen geholpen. Had paar mensen gevraagd of ze gat wilden graven voor me maar niemand die het wilde doen. Dan maar zelf graven, maar na vandaag even paar daagjes geen graafwerkzaamheden voor mij, al zou ik het willen dan zou ik het nog niet eens kunnen. Hoe noemen ze zo iets ook al weer? Oh ja...DOM
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door