Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door dinky89
Ik ga vanavond een poging doen gegratineerde bleekselderij klaar te maken, duimen dat het goed komt ;-) in geval van nood staan er potjes rabarber compote klaar  :-X
Daarbij mag vl bistro krieltjes bakken met kipburger.
Door Martine-Tom
Hier word het een "eind van de maand"-kliekje. Oftewel men trekke de kast open en hoopt stilletjes dat er van hetgeen er nog staat iets eetbaars geproduceerd kan worden  :biggrin2:
Ik zag nog een vergeten blik knakworst, aardappels liggen er nog, appels die wat overrijp beginnen te worden en een halve komkommer dus ik vermoed aardappels uit de oven, met verse appelmoes, komkommersalade en knakworst  :biggrin2:
Door fransbulletje
Visrecept van Amber Albarda.
Witvis met courgette, citroen en krokante rauwe ham, erbij voor de liefhebber wat rijst/quinoa
Door TMG1961
aanvulling: Heb voor het lekkere nog 2 bollen knoflook (ja bollen) bij de kipdijtjes gegooid, die smaken heerlijk als ze tijdje mee gegaard hebben, lekker zacht met een subtiel knoflook smaakje
Door - pien -
TMG1961 schreef: aanvulling: Heb voor het lekkere nog 2 bollen knoflook (ja bollen) bij de kipdijtjes gegooid, die smaken heerlijk als ze tijdje mee gegaard hebben, lekker zacht met een subtiel knoflook smaakje
Dan wordt de smaak idd heel subtiel en zoetig! Mmmmmmm!
Door Kaela
Pasta met kaassaus en kaasburgers. Ik doe er altijd wel iets van groenvoer bij, maar laat ik daar nou dit keer niet aan gedacht hebben. Dus heul gezond is het nie...
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door