Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door TMG1961
Het was al aardig warm vanochtend op de hei. De honden hebben even gespeeld en toen hebben ze rustig wat links en rechts gesnuffeld.
Pixie is aan de dunne, het spoot er vanochtend 2 keer uit, heb haar net 2 okugest gegeven, vanmiddag krijgt ze probiotica en dan voor slapen gaan nog 2 okugest tabletjes en dan kijken hoe het er morgen mee is.

Dadelijk even naar Pearl, bril even laten nakijken want volgens mij heeft ie de kopstoot van regengoot gisteren niet zonder kleerscheuren doorstaan.
Door TMG1961
De bril heeft er gelukkig niets overgehouden aan de aanvaring met de regengoot. In het dorp nog wat fruit gekocht en een microvezel doek (heavy duty uitvoering) voor afdrogen Pixie, had er al een gekocht afgelopen week en die werkt echt geweldig. En ze kosten maar 89 cent  :)
Door Nynke
[quote="Nadia"]
Wat jammer Hanna.. Kunnen we nog voor herhaling duimen??

Ik heb echt onwijs.. Maar dan ook echt onwijs veel zin in sushi..  Ik ben er van aan het kwijlen ;D
[/quote]
ben je zwanger??

OT: Drukke dag, maar ik ga me niet gek laten maken, is toch al te laat  :P :P :P
Door sella
Theo, zie je verband met pixie haar ontlasting en acute weersomlagen?
Omdat ik het zie met mijn honden dat die als het koud, heet, nat, fris, heet is ze ook sneller slappe poep tot giga spuit.
Niet dat je daar wat aan hebt, maar je voelt je misschien niet zo machteloos.
Ik stop er dan overigens ook okugest in en zorg dat er genoeg gedronken wordt.
Knuffel voor je griet.
[quote="sella"]
Buffel is op mijn bed uitgekamt door mij, hij is na zijn miltverwijdering doodsbang voor het kammen,  nu op mijn bed is hij mega relaxed en kon ik hem eens uitkammen.
Pff een vuilniszak vol onderwol, en 2 en een half uur verder, is zijn vacht eindelijk goed doorkambaar met je vingers en een grove kam.
En het mannetje heeft het goed doorstaan, heeft alleen bij 1 achterpoot liggen lidderen van angst, met veel aanraken van de poot en belonen gaf dat ik hem toch heb mogen uitkammen, arme vent, daar zat een hele grote klit en die heb ik echt haartje voor haartje uit elkaar gepulkt. Heb getwijfeld over de schaar, maar het is gelukt en de gup heeft uiteindelijk een diepe zucht gegeven en is gaan tukken bij het kammen van zijn staart :smitten: :smitten:
[/quote]

Wat goed!  :-*
Door TMG1961
[quote="sella"]
Theo, zie je verband met pixie haar ontlasting en acute weersomlagen?
Omdat ik het zie met mijn honden dat die als het koud, heet, nat, fris, heet is ze ook sneller slappe poep tot giga spuit.
Niet dat je daar wat aan hebt, maar je voelt je misschien niet zo machteloos.
Ik stop er dan overigens ook okugest in en zorg dat er genoeg gedronken wordt.
Knuffel voor je griet.
[/quote]

Ik had zelf ook al die richting uit gedacht of het komt van het lebberen uit een poel water gister morgen.
Door TMG1961
[quote="Nadia"]
Lijkt me zeer onwaarschijnlijk Nynke ;D
De zin in sushi is er nog steeds.  Omg.  Niet aan denken... Niet aan denken.... Agggrrrrhhh sushiiiiiii
[/quote]

In Brunssum is een all you can eat sushi restaurant
Door Nadia
Yeahhh i know.. Das sushi  yumi!!! En dat is daar zooooo lekker. In sittard ligt er ook een. Van de zelfde eigenaren. Die in Brunssum is er later bij  gekomen. Maar het is daar ECHT super lekker!!! Maar gisteren had Yordi late dienst. Vandaag ikke. morgen Yordi weer. en vrijdag avond hebben we een afspraak.  Agghrrrr
Door TMG1961
[quote="Nadia"]
Yeahhh i know.. Das sushi  yumi!!! En dat is daar zooooo lekker. In sittard ligt er ook een. Van de zelfde eigenaren. Die in Brunssum is er later bij  gekomen. Maar het is daar ECHT super lekker!!! Maar gisteren had Yordi late dienst. Vandaag ikke. morgen Yordi weer. en vrijdag avond hebben we een afspraak.  Agghrrrr
[/quote]

Goed te horen dat het eten daar goed is. Zal ik een keer gaan kijken, als ik iemand vind die mee wil gaan, ik ga niet in m'n eentje in een restaurant zitten.
Door Nadia
Het is daar ECHT goed eten. Voor 24, 95 kun je onbeperkt eten. Er is ook gril. Dus stukje gegrilde zalm, biefblokjes. Gepanneerde kippenreepjes. gabakken champignons, gebakken courgettes.  loempia's verschillende. Inktvis ringen, uienringen..

En de sushi is ook geweldig. Gewoon lekker vers. Op goede temperatuur. en de schaaltjes altijd netjes opgemaakt.
aanraders zijn de tuna salade maki, ebi tempura maki. Unagi maki en de bom!! Omg.. Die zijn zoooooo goddelijk..
Voor de niet ervaren sushi eters zijn er ook diverse geflameerde sushi's.

Je krijgt een kaart waarin je per ronde 5 sushi's mag aankruisen en als die op is kun je nieuwe bestellen. Zo vaak als je wilt (binnen 2,5 uur). Sommige sushi's zoals de ebi tempure en de tonijn salade bestaan uit 3 sushi's dus dan heb je met 1 bestelling 3 rolletjes. De fruto maki krijg je er ook 2. Maar van de bom bijvoorbeeld maar 1.
Er zijn ook apparte dingen te bestellen, zoals sashimi. Daar moet je extra voor betalen per gerechtje. Maar dat staat er heel duidelijk bij. De keuze van de kaart is zo enorm dat wij nooit de neiging hebben gehad iets van de extra kaart te bestellen.
Je kunt er ook soepen bestellen (in de prijs). De bediening is vriendelijk en snel.
Je krijgt alleen niet alle sushi's tegelijk. Omdat ze vers worden gemaakt worden ze direct uitgeserveerd. ze staan nooit geen 5 minuten te wachten. Maar tijdens de ronde zit je eigenlijk nooit te wachten. de 5 gerechtjes worden na elkaar geserveerd. Dat je altijd keuze op je tafel hebt staan.
Alleen tijdens de nieuwe bestelling moet je even wachten. Maar dat is wel fijn. Kun je even het eten laten zakken.
Als nagerecht kun je kiezen tussen verschillend ijs. (zwarte sesam, witte sesam, groene thee, vanille, kokos en ik geloof rode bonen.) het ijs is gewoon simpel 1 bolletje in een kommetje. Niet veel bijzonders.
Maar ja. Tis echt een aanrader. Wij komen er regelmatig.. Ahum. vaak.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door