Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Ruisje schreef: Ik woon in midden limburg, dus ook niet naast de deur. Als het via lijntjes niet lukt stuur ik 'm gewoon naar je op. Maar eerst straks in de kast kijken of de waterfontein er nog staat. ;)
Wat lief!! :-*

Ik probeer of er e.e.a. te combineren valt. Er wordt hier zó veel vervoerd..
kiara schreef: Ik ga het bewaren en geef wel seintje als ik toevallig in de buurt kom van Alkmaar
Of is er nog iets dichterbij
Maar ik bewaar het en ga kijken of ik nog meer heb
Geweldig! Dank je wel voor je moeite! :bigarmhug:

Als je wel eens deze kant op moet, zou die combi natuurlijk super zijn. Alkmaar is héél dichtbij Heerhugowaard, dus dichterbij is bijna ondenkbaar. Ik geef een seintje als ik een lift (lijntje) vind vanuit Limburg naar hier.
Super actie Ludmilla!  :-*

En voor mensen die wat verder weg zitten; misschien is er ook wel een asiel bij je in de buurt dat hulp kan gebruiken.
Je kunt altijd op hun website kijken (of ze bellen) of ze nog spullen nodig hebben  :)
Ik heb nog drie Leuchties (van die lichtgevende halsbanden) die ik niet meer gebruik - zal even testen of ze het nog doen. Verder heb ik hier vrij veel overbodig kattenspul, en een paar kleine benches. Half augustus kom ik naar NL; ik kan het vast wel bij iemand afgeven die het naar Hoorn kan vervoeren.

Goed initiatief!
Anne in Duitsland schreef: Ik heb nog drie Leuchties (van die lichtgevende halsbanden) die ik niet meer gebruik - zal even testen of ze het nog doen. Verder heb ik hier vrij veel overbodig kattenspul, en een paar kleine benches. Half augustus kom ik naar NL; ik kan het vast wel bij iemand afgeven die het naar Hoorn kan vervoeren.

Goed initiatief!
Ow SUPER!!!! :-*

Er zijn nog geen andere lijntjes gevonden voor vervoer van de aangeboden spullen.. Mocht iemand een mogelijkheid weten of kunnen aanbieden.. Heel graag!! :)
Ik heb nog een mooie rieten kattenmand, ook geschikt voor kleinere honden. 23 augustus aan het eind van de dag rijden we vanuit Deventer naar Groet en komen dus over Alkmaar. Ik wil dan op die route wel een lijntje verzorgen als we af kunnen spreken in de buurt van de snelweg.
*milyck* schreef: Ik heb nog een mooie rieten kattenmand, ook geschikt voor kleinere honden. 23 augustus aan het eind van de dag rijden we vanuit Deventer naar Groet en komen dus over Alkmaar. Ik wil dan op die route wel een lijntje verzorgen als we af kunnen spreken in de buurt van de snelweg.
Ooow, zou ik dan op 14 of 16 augustus mijn spulletjes bij jou mogen afleveren, dat jij ze meeneemt naar Alkmaar?!
*milyck* schreef: Ik heb nog een mooie rieten kattenmand, ook geschikt voor kleinere honden. 23 augustus aan het eind van de dag rijden we vanuit Deventer naar Groet en komen dus over Alkmaar. Ik wil dan op die route wel een lijntje verzorgen als we af kunnen spreken in de buurt van de snelweg.
Wat een geweldig lief aanbod!!!! :bigarmhug: Tuurlijk kunnen wij afspreken op jouw route.

Ik meen de dat de meesten uit dit topic uit het zuiden komen, maar misschien geeft dit tóch mogelijkheden (in de zin van dat het wel misschien wél middels een vleeslijntje een lift kan krijgen van zuid naar oost?) Tips van wie daar wellicht zicht op heeft zijn van harte welkom! :)
Parelridder schreef: Wat een geweldig lief aanbod!!!! :bigarmhug: Tuurlijk kunnen wij afspreken op jouw route.

Ik meen de dat de meesten uit dit topic uit het zuiden komen, maar misschien geeft dit tóch mogelijkheden (in de zin van dat het wel misschien wél middels een vleeslijntje een lift kan krijgen van zuid naar oost?) Tips van wie daar wellicht zicht op heeft zijn van harte welkom! :)
Graag gedaan hoor, heb zelf alleen geen beeld meer op de diverse lijntjes dus dat moet iemand anders even uitvogelen als het kan.

Ik kan het wel ergens in Alkmaar afgeven hoor, ik bedoelde alleen dat op de route daarheen, ik niet teveel van de snelwegen wil afwijken anders wordt het wel een erg lange reis ;)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door