Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Kaela
pallas schreef:
leuk! Mag ik een gaatje in de agenda zoeken om even de diergaarde te bekijken? :angel2:
but ufcurse! Ik ben dinsdag vrij. Wo do vrij dagdienst dus dan zou het vanaf begin van de avond kunnen!
Door zhiva
Kaela schreef: Zo, de logés zijn gebracht. De grote jongen zit in de buitenvoliere, het kleine uiltje heeft een fijn plekje in de schuur. Als ik er wat zicht op heb mag hij ook buiten, maar hij is iets teveel kattensnack formaat om zonder toezicht buiten te kunnen zitten.
Met beide mag ik vliegen aan een lijntje. Dus ik denk dat ik deze week meer ga uitlaten dan alleen de hond  8)
foto's?  :)
Door TMG1961
dinky89 schreef: Er gaat niets boven Groningen Theo ;-)
Al dagenlang zo goed als droog met af en toe een bui, afgelopen 3 dagen alleen maar droogben heet (vandaag bewolkt dus slechts 22 graden buiten maar afgelopen dagen richting 30 graden).

Ik wil het wel koeler hebben in huis, blijft met rasmen open nog steeds 25 graden :-(
Hier vanavond al weer ruim 25 mm aan neerslag en we krijgen nog meer regen voor middernacht. Sinds dinsdag is hier al 2 keer zo veel regen gevallen als normaal in de hele maand juli.
TMG1961 schreef: Hier vanavond al weer ruim 25 mm aan neerslag en we krijgen nog meer regen voor middernacht. Sinds dinsdag is hier al 2 keer zo veel regen gevallen als normaal in de hele maand juli.
Dat worden dan toch zandzakken voor de deur zeker?
Door Borke
@ Theo - wat een toestand met die regen en lekkages  :'(

@ K&D en Sella, heerlijk klinkt dat die honing van de imker.
Zou dat hier ook te vinden zijn?

Ik ben zo blij  8) ik mag voorzichtig weer praten thuis en dat gat redelijk.
Volgende week opbouwen ook op het werk  eindelijk.
2 weken stemrust kwamen me mijn neus uit.

@ Angelique, wat een raar topic was dat van die hond die dat kitten dood beet, goed dat het gesloten is.
Blij met onze BP modjes  :biggrin2:
Door Nynke
Niet zo best geslapen, te laat naar bed gegaan  :-X  Na mijn ochtendrit naar de garage met het busje voor de APK, dus manlief komt tussendoor thuis om de wolfjes uit te laten.
Door TMG1961
Werd vannacht om 1 uur wakker van de regen, kwam met bakken tegelijk uit de hemel vallen. Hoop toch dat het nu langzaam aan eens droog wordt en blijft want zulke hoeveelheden regen is echt geen lolletje meer.
Door Kaela
zhiva schreef: foto's?  :)
Even uit de oude doos:

Afbeelding

En

Afbeelding

Die kleine smurf moest 3 weken geleden nog in stukjes geknipt eten krijgen. Nu werkt ie een compleet kuiken naar binnen  :o. Ik ga ze van de week verwennen met muisjes en de grote met een kip. En dan mogen de katten een keer een eendagskuiken proberen. Kijken of ik die ook eens aan de prooidiertjes kan krijgen.
Door TMG1961
Net zeiknat geregend, was even naar de gamma voor wat bochtjes en vlak voordat ik alles had begon het te regenen en niet zo zuinig, half uurtje gewacht maar regende nog altijd. En voor sommige die vinden dat ik alles negatief zie..ik kan echt niks positiefs zien in 2,5 keer zoveel regen als normaal in juli in 1 week. Zelfs de natuur vind het te veel van het goede
Door zhiva
Wauw wat een mooierds Karin! Dat is toch de woestijnarend waar je vorig jaar ook al oppastte? Lijkt me fantastisch hiermee te mogen vliegen  :)

Voor Theo  :bigarmhug:  Ik snap je wel. ik zou ook heel verdrietig worden van zoveel regen. En helemaal als je er ook nog zoveel ellende van ondervind.
Door Martine-Tom
Leuk!!!

Een online kattenmagazine (cattish.nl) had een oproep geplaats dat ze bloggers zochten, ik vind schrijven leuk en hoor regelmatig dat ik dat best leuk doe dus och...wat heb ik te verliezen en heb dus een proefblog ingestuurd. Kreeg net antwoord en ze vonden het pakkend en leuk geschreven, ook de stijl was goed dus ik ben aangenomen als vast blogger-lid  :)

Zo leuk want ik probeer al langer een schrijfcursus oid te vinden maar die zijn vrij duur...en nu kan ik die via hun gaan doen, zo gaaf dit!
Door TMG1961
Heb de afvoer van garage ook afgekoppeld en samen met de afvoer carport tijdelijk op stukje tuin laten uitkomen. Ik wil er een regenton plaatsen maar daar kan ik alleen de afvoer van carport in uit laten komen, die van de garage komt op een hoogte van 30 cm uit de muur dus dat zal niet lukken om die daarna naar hoogte van 1,25 m te laten gaan.

Nu even in de gaten houden of de lekkage in stalletje opgelost is.
Door K&D
Regen ben ik ook altijd snel beu hoor. Een bui, prima, maar niet oeverloos door blijven gaan met de nattigheid. Hopelijk is straks de boel gerepareerd en zit je er weer droog bij. ;)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door