Even een update. Mijn vader heeft inderdaad afgelopen dinsdag zijn eerste chemo gehad. Hij moest er zijn om 10 uur, hij was natuurlijk eerder. Kuur duurder 5 uurtjes. daarna temp opgenomen, maar helaas hoge koorts, hij mocht niet weg. vaak opgenomen maar zakte niet. na avond eten zou nog een keer opgenomen worden en toen was de temp wel wat gezakt hij wilde echt niet blijven dus is naar huis gegaan. Thuis opnieuw opgenomen en koorts was weg. Hij moet nu 30 pillen op een dag in nemen, dat is heel lastig voor iemand die echt nooit pillen slikt dus echt wennen. helaas is hij afgelopen zaterdag dood ziek geworden. veel spugen, hield niks binnen en lag te schreeuwen en te kronkelen van de pijn over de vloer. Er is een dokter geweest en er was twijfel voor een ambulance. uit eindelijk hebben de buren hem gebracht naar het ziekenhuis. 3 infusen gehad 1 mislukte de 2de ging goed tot hij weer ging spugen schoot die er ook uit en de 3de ging wel goed. middel toegediend gekregen was de verkeerde hij reageerde nog steeds niet goed. totdat eindelijk het juiste middel en toen zakte de pijn. hij heeft ook een CT scan gehad maar was niet echt iets op te zien. na 6 uur ziekenhuis mocht hij naar huis. vanmorgen dus weer spugen hij houd niks binnen ook geen beschuitje. weer dokter. hij krijgt nu zetpillen tegen de pijn en zo in de hoop dat het helpt. Ik ben zo bang zo erg bang. en ik gisteren maar plezier hebben, wij waren niet thuis dus voel me enigszins nog schuldig ook omdat wij niet bereikbaar waren

.