Kim_S schreef: Heeft ie al huilie gedaan?![]()

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Angelique schreef: Nah Kimmie, was hab ich dir gesagtVind ik leuk![]()
![]()
Herzlichen Glückwunsch aus die Niederlande
![]()
![]()
![]()
![]()
Mandarijn schreef: Zwak of niet voor hem. Maar net gedroeg die zich als een klein kind. Niet door de erehaag lopen terwijl de rest van de ploeg het wel doetje hebt gelijk tuurlijk is dat niet sportief van hem! maar ik kan me ook wel voorstellen dat hij nu zwaar de pest erin heeft (en ik heb een zwak voor Messi )
* hij is toch niet voor niets captain?
Mandarijn schreef: Nog een feitjeNou ik kan niet anders zeggen dan dat ik echt heb genoten dit WK! Lekker veel doelpunten gevallen ook!
Götze zijn doelpunt is het 171e doelpunt van dit WK. Dit is een evenaring van het doelpuntenrecord op een WK. Op het WK van 1998 in Frankrijk werden er ook zoveel doelpunten gemaakt.
Kim_S schreef: Ik heb dit WK ontdekt dat mijn hartkleppen best tegen een stootje kunnenJe bent niet de enige geweest Kim die daar achter is gekomen![]()
Kim_S schreef: Ik heb dit WK ontdekt dat mijn hartkleppen best tegen een stootje kunnenOok wel lekker! Ik niet trouwens als het er echt op aan komt loop ik weg (wc/tuin) of kruip in mijn juichpak ik heb echt het gevoel dat ik er in zou kunnen blijven .![]()
Mieke L. schreef: Nou ik kan niet anders zeggen dan dat ik echt heb genoten dit WK! Lekker veel doelpunten gevallen ook!Ik heb ook genoten. En het was ontzettend leuk hier op BP.
Mandarijn schreef: Je bent niet de enige geweest Kim die daar achter is gekomen![]()
Mandarijn schreef: Ik heb ook genoten. En het was ontzettend leuk hier op BP.Ik ook heel erg! Jammer dat het voorbij is, EK over 2 jaar dan maar?
Kim_S schreef: Het was echt ontzettend gezellig hier!dat zeg ik :robben:
Over 2 jaar weer? (EK)