Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Mandarijn
K&D schreef: Fijn dat we hier in huis zo flexibel zijn. :P
Naadloos over van het WK naar de Tour de France...
Van overloos met 22 man achter een balletje aanlopen, kijken naar hoe hordes fietsers zich afbeulen bergie op bergie af... :biggrin2:
Hier staat de tv ook afgestemd op de Tour  :biggrin2:
Nu rijd er weer een Duitser voorop. Toen Brazilië weggespeeld werd door Duitsland, werd de etappe gewonnen door een Duitser.
Door Mandarijn
Er worden al beelden uitgezonden vanuit Rio de Janeiro. Het is een soort van afsluitingsceremonie.
Door Mandarijn
Feitje:
Dit is de bal waar het hele toernooi mee gespeeld is:
Afbeelding
Hij heet Brazuca.

Maar de finale krijgt zijn eigen Brazuca bal met speciale kleuren:
Afbeelding
Door Kaio
Angelique schreef: Iemand zin in een snackje  :de:

Afbeelding
Belgie  ??? ??? ???
Door Mandarijn
Frau Merkel is in het stadion zoals ze eerder heeft beloofd.  :de: :de: :de:

Hier een foto na de 1e wedstrijd van Die Mannschaft tegen Portugal:
Afbeelding
Je zou toch als "Hollanders" trots worden op zo'n vrouw. Dat zie ik Rutten toch niet doen.
Laatst gewijzigd door Mandarijn op zo 13 jul 2014, 19:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Kim_S
Mandarijn schreef: Frau Merkel is in het stadion zoals ze eerder heeft beloofd.  :de: :de: :de:
Ik hoop dat we haar zien "juichen". Rol ik over de grond van het lachen  :biggrin2:
Door Mandarijn
Kim_S schreef: Ik hoop dat we haar zien "juichen". Rol ik over de grond van het lachen  :biggrin2:
Ja dat is leuk:
Afbeelding

Afbeelding

Alle foto's zijn gemaakt bij Deutschland - Portugal  :biggrin2:
Door Mandarijn
Kim_S schreef: ;D ;D ;D Dank je  :biggrin2:
Graag gedaan Kim. Wacht maar totdat Deutschland gewinnt dan heb ik er nog eentje  :biggrin2:
Door Kim_S
Mandarijn schreef: Graag gedaan Kim. Wacht maar totdat Deutschland gewinnt dan heb ik er nog eentje  :biggrin2:
Oh goodie  :biggrin2:
Door Mandarijn
Mascherano staat in de basis, ondanks de anusverrekking die hij opliep in de halve finale.  :-X
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door