Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Riek
Frappant hoeveel prijsverschil er is tussen de Nederlandse en de Duitse site.
In Duitsland ben je veel goedkoper klaar.
Door Parelridder
Besteld, snel geleverd en defect ontvangen.. De slang is niet compleet en kan daardoor niet aan het apparaat bevestigd worden :(
Ik heb ze direct gemails, dus hopelijk wordt het (gauw) opgelost.
Door Hope
Parelridder schreef: Besteld, snel geleverd en defect ontvangen.. De slang is niet compleet en kan daardoor niet aan het apparaat bevestigd worden :(
Ik heb ze direct gemails, dus hopelijk wordt het (gauw) opgelost.
Hier hetzelfde denk ik. Of het moet zijn dat je de slang gewoon zonder koppeling in het apparaat moet draaien?
Door Corine1981
Ja, hier ook. Hij doet het perfect, slang hoort gewoon zo denk ik.
Kon volgens manlief geen kwaad.
Door Lil
Hope schreef: Hier hetzelfde denk ik. Of het moet zijn dat je de slang gewoon zonder koppeling in het apparaat moet draaien?
Ja, zo staat dat in de gebruiksaanwijzing. Er zit schroefdraad in, dus je draait de slang in het apparaat. Ik heb ook stofzuigerslangen die op die manier werken en die zijn er ook nog nooit uitgevallen.
Door Annett
Ik heb hem ook besteld, vandaag ontvangen en inderdaad de slang gewoon erin gedraaid. Hij werkt prima.  :biggrin2:
Door Hope
Nelson vindt het echt heerlijk!
Ik heb hem ook meteen gebruikt om de konijnenrennen mee uit te blazen. Ben ik normaal met een veger dik een uur mee bezig, nu nog geen tien minuten! Top!

Ik heb nu geoefend met Nelson toen hij droog was. Normaal gebruik je hem neem ik aan als hij nat is?
En je kan hier ook mee ontwollen las ik, maar hoe werkt dat dan?
Door zhiva
euh.... ik heb dat aan wederlief overgelaten omdat ik het ook niet voor elkaar kreeg  :-[
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door