Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Mandarijn
Mieke L. schreef: ou en français, nous allons voir qui l'entraîneur est sur ??deux ans  :nl:
Sorry ik moet ff naar goegel translate. Mijn Frans is bagger.
Door Mieke L.
pfff niet eens verlenging en strafschoppen en dan toch zo laat wakker  ::)
ik ga nu toch maar slapen om morgen fit aan de finale te beginnen!
Door Mandarijn
Mieke L. schreef: pfff niet eens verlenging en strafschoppen en dan toch zo laat wakker  ::)
ik ga nu toch maar slapen om morgen fit aan de finale te beginnen!
Truste. Ik moet eerder fit zijn om naar een tour rit te kijken.  :biggrin2:
Door Mieke L.
Mandarijn schreef: Sorry ik moet ff naar goegel translate. Mijn Frans is bagger.
mijne ook, dit is goegel translate voor: en nu in het frans, we zullen zien wie onze bondscoach is over 2 jaar  :biggrin2:
Door Mandarijn
Mieke L. schreef: mijne ook, dit is goegel translate voor: en nu in het frans, we zullen zien wie onze bondscoach is over 2 jaar  :biggrin2:
Ik had het net gevonden. Alleen was je sneller met plaatsen. Toch bedankt  :biggrin2:
Door Mieke L.
Mandarijn schreef: Truste. Ik moet eerder fit zijn om naar een tour rit te kijken.  :biggrin2:
slaap ze en succes met de tour!
Door Nynke
Mandarijn schreef: Normale leven? Echt niet. Er moet nog 2 weken gefietst worden in Frankrijk  :biggrin2:
Maar daar hoeft niet zo gruwelijk bij geschreeuwd en getoeterd te worden en daar heb je niet van die ergerlijke voor-, tussen- en nabeschouwingen bij  :-X :-X
Door Mandarijn
hannabelgje schreef: Waarom houden we van Gaal niet gewoon?
Die gaat naar Manchester United en daar begint hij woensdag al met werken.
Door dinky89
Mieke L. schreef: Maar als ik het goed begrijp is Hiddink de komende 2 jaar bondscoach en daarna de paps van Daley?
Klopt. Vind het nogal vreemde manier van doen. Eerdere plan was Ronald Koeman als opvolger van Hiddink maar die zag het niet zitten om eerst als assistent van Hiddink te fungeren twee jaar. Toen hebben ze Blind dus contract laten tekenen voor over 2 jaar........

Aangezien Duitsland op zijn Nederlands speelt en Van Gaal veel van die jongens deze tactiek heeft bijgebracht (in zijn tijd bij bayern) wint Nederland ook beetje wanneer Duitsland wint. Daarom hup Duitsland vanavond ;-)
Door Mandarijn
Nog een keer een feitje  :biggrin2:
Sinds 1974 (Polen - Brazilië 1-0) wordt er in de troostfinales minstens 3x gescoord, het ging vaak om aantrekkelijke duels met veel doelpunten. In de grote finale is dit nog maar 1x gebeurt sinds 1990.

Troostfinale uitslagen:
1978: Italië - Brazilië 1-2
1982: Frankrijk - Polen 2-3
1986: België - Frankrijk 2-4
1990: Engeland - Italië 1-2
1994: Zweden - Bulgarije 4-0
1998: Nederland - Kroatië 1-2
2002: Zuid-Korea - Turkije 2-3
2006: Duitsland - Portugal 3-1
2010: Uruguay - Duitsland 2-3

Finale uitslagen:
2010:Spanje - Nederland 1–0 n.v.
2006: Italië - Frankrijk 1-1 n.v. (wns: 5-3)
2002: Brazilië - Duitsland 2-0
1998: Frankrijk - Brazilië 3-0
1994: Brazilië - Italië 0-0 n.v. (wns: 3-2)
1990: West-Duitsland - Argentinië 1-0
Laatst gewijzigd door Mandarijn op zo 13 jul 2014, 16:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Door K&D
Fijn dat we hier in huis zo flexibel zijn. :P
Naadloos over van het WK naar de Tour de France...
Van overloos met 22 man achter een balletje aanlopen, kijken naar hoe hordes fietsers zich afbeulen bergie op bergie af... :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door