Mieke L. schreef: jeetje hoeveel leggen ze in totaal afIn totaal 3656 km verdeelt over 3 weken.![]()
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Mieke L. schreef: jeetje hoeveel leggen ze in totaal afIn totaal 3656 km verdeelt over 3 weken.![]()
Borke schreef: Ze zullen nu toch wel paprika chips mee hebben genomen voor die krullebol...?Nee, daar is ie allergisch voor. Hij wil alleen naturel chippies.
Mandarijn schreef: In totaal 3656 km verdeelt over 3 weken.jee wat een prestatie!
Mandarijn schreef: Nee, daar is ie allergisch voor. Hij wil alleen naturel chippies.elke keer als ik het zie lig ik dubbel :robben:
Mieke L. schreef: elke keer als ik het zie lig ik dubbel :robben:Ik lig ook iedere keer dubbel.
Mieke L. schreef: Wel verstandig van Barcelona: :vangaal:Wel heel logisch na al die incidenten.
http://www.ad.nl/ad/nl/10444/Offside/ar ... arez.dhtml
Mandarijn schreef: Het inbrengen van Vorm is een WK-record. Alle 23 spelers zijn in actie gekomen en dat is iets wat nog nooit is voorgekomen.ja leuk!!![]()
![]()
Mandarijn schreef: Hoe stoer is dat: een speler van Brazilië (Maxwel) aan tafel met Ron Vlaar en Jack van Gelder.ja stoer en leuk!
eelke schreef: Zo, het was mooi...ja heb genoten van oranje dit toernooi!
Mieke L. schreef: ja heb genoten van oranje dit toernooi!Het was af en toe nagelbijten. Maar het was leuk.