Mieke L. schreef: kijk! daar kan ik wat mee!En Bauke Mollema stast 9e in het algemene klassement.
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Mieke L. schreef: kijk! daar kan ik wat mee!En Bauke Mollema stast 9e in het algemene klassement.
Mieke L. schreef: Ik weet niet of ik me daar zo enthousiast voor kan inzetten, gaan we daar een beetje goed?Ho ho, ik heb me ingehouden, dus eerst nog juichen voor
Kim_S schreef: Ho ho, ik heb me ingehouden, dus eerst nog juichen voorWij vrouwen kunnen multitasken hoor.morgen hè!
Ga je daarna maar verdiepen in fietsen![]()
Kim_S schreef: Ho ho, ik heb me ingehouden, dus eerst nog juichen voortuurlijk! eerst moet Duitsland nog ff winnen en dan pas de tour!morgen hè!
Mandarijn schreef: Wij vrouwen kunnen multitasken hoor.inderdaad :vangaal:
Mieke L. schreef: tuurlijk! eerst moet Duitsland nog ff winnen en dan pas de tour!Woukzeggen
Mandarijn schreef: Wij vrouwen kunnen multitasken hoor.Das ook weer waar natuurlijk
Kim_S schreef: Ho ho, ik heb me ingehouden, dus eerst nog juichen voorOverdag fietsen als voorproefje op de wedstrijd 's avonds.morgen hè!
Mieke L. schreef: Als die tour nou gewoon s'avonds of s'nachts was dan keek ik waarschijnlijk gewoon wel!Morgen om 14:10u op Ned1. Ze moeten over 3 3e categorie bergjes, 2 2e categorie bergen en 1 1e categorie berg. Ze fietsen van Gérardmer naar Mulhouse in 170km. Dus ze zijn ruim op tijd binnen voor de voetbal finale.
Mandarijn schreef: Morgen om 14:10u op Ned1. Ze moeten over 3 3e categorie bergjes, 2 2e categorie bergen en 1 1e categorie berg. Ze fietsen van Gérardmer naar Mulhouse in 170km. Dus ze zijn ruim op tijd binnen voor de voetbal finale.wow dat doe ik ze niet na!!
Mieke L. schreef: wow dat doe ik ze niet na!!170km valt nog mee. Gisteren hebben ze 234,5km gefietst.
Mandarijn schreef: 170km valt nog mee. Gisteren hebben ze 234,5km gefietst.jeetje hoeveel leggen ze in totaal af
Mandarijn schreef:Ze zullen nu toch wel paprika chips mee hebben genomen voor die krullebol...?krijgt de bronzen medaille
![]()
![]()
![]()
Die Brazilianen zitten in de kleedkamer te treuren.