Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Mandarijn
[quote="Angelique"]
En we zwaaien met z'n allen naar Brasil  :nl:
En we zwaaien met z'n allen naar Brazil  :nl: :nl:
Ja we zwaaien met z'n allen, we zwaaien met z'n allen, we zwaaien met z'n allen naar Brasil  :nl: :nl: :nl:
[/quote]
En we fluiten naar Brazilië, en we fluiten naar Seleção (Braziliaanse voetbalploeg).
Door Nynke
Jeppe weer van slag na het geschreeuw van die klojo hier in de kamer  >:( >:( >:( >:( 

Zo, nu Der Mannschafft even morgen  :de: :de: :de:  en dan kunnen we weer over naar het normale leven  ::) ::)
Door Mandarijn
Wel lekker om met winst naar huis te gaan.  :nl: :nl:

De Braziliaanse ploeg zal worden afgemaakt (hopelijk alleen figuurlijk).
Door Mandarijn
[quote="Nynke"]
Jeppe weer van slag na het geschreeuw van die klojo hier in de kamer  >:( >:( >:( >:( 

Zo, nu Der Mannschafft even morgen  :de: :de: :de:  en dan kunnen we weer over naar het normale leven  ::) ::)
[/quote]
Normale leven? Echt niet. Er moet nog 2 weken gefietst worden in Frankrijk  :biggrin2:
Door Mieke L.
Mandarijn schreef: Normale leven? Echt niet. Er moet nog 2 weken gefietst worden in Frankrijk  :biggrin2:
Ik weet niet of ik me daar zo enthousiast voor kan inzetten, gaan we daar een beetje goed?
Door Mandarijn
Mieke L. schreef: Ik weet niet of ik me daar zo enthousiast voor kan inzetten, gaan we daar een beetje goed?
We hebben al een Nederlandse ritwinst (Lars Boom)
Door Mieke L.
Mandarijn schreef: We hebben al een Nederlandse ritwinst (Lars Boom)
kijk! daar kan ik wat mee!
Door - Judith -
Mandarijn schreef: We hebben al een Nederlandse ritwinst (Lars Boom)
Dat zeg ik : NOS  :D (voor de feitjes)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door