Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Martine-Tom
TMG1961 schreef: Had eigenlijk gedacht dat buurvrouw nog een lekker stuk taart zou komen brengen zoals ze vrijdag beloofd had, maar helaas geen taart :(
KIIIIIIIIIM zie je wel, dat glas was leeg!!
Door Kaela
Na een heerlijk middagdutje een dik uur op mijn ouders zitten wachten. En gezien hun gezondheid begon ik na een half uurtje toch wel wat in de stress te zitten. Gelukkig was het alleen file en dezelfde afgesloten afrit als waar ik gister last van had. Gecombineerd met het gebruikelijk "de mobieltjes zitten en blijven in de tas". Ach, niet erg, ze kwamen gezond en wel aan.

Het was ook heel gezellig en mijn vader heeft zo zitten genieten van de kip die ik gegrild had. De familiefoto was ook klaar op canvas en daar waren ze super blij mee. De groentetuin is uitgebreid bewonderd en de rivaliteit over de hoeveelheid tomaten is mooi hoog. Ik heb 2 planten met in totaal ruim 80 tomaten, zij hebben 3 planten met in totaal 70 tomaten  8)

Nu even veel drinken, want koppijn van te weinig drinken. En dan maar even slapen. Morgen is de training vervroegd, dus ik moet op tijd mijn bedje uit.
Door Nynke
de wolfjes plassen ontzettend veel  :P :P  dus de plaspillen werken  :thumbsupup: :thumbsupup: Ik had vandaag al het idee dat ze fitter zijn dan gisteren :wiggle:  in elk geval hebben ze wat stukjes gedraafd in het park ipv alleen maar gesjokt  :) :)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door