Kim_S schreef: Sinds ze morgen voorJoh die loopt al lang rond met dr Duitsevlag tepelkwastjes hoor!is
![]()

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Kim_S schreef: Sinds ze morgen voorJoh die loopt al lang rond met dr Duitsevlag tepelkwastjes hoor!is
![]()
Martine-Tom schreef: Joh die loopt al lang rond met dr Duitsevlag tepelkwastjes hoor!LOL![]()
Martine-Tom schreef: Sinds wanneer luister jij naar Mieke?op zich niet zo raar hoor :vangaal:![]()
Kim_S schreef: Duitsland stond nu al met 5-0 voorLiever 5x scoren in de 2e helft dan met rust 5-0 voorstaan. Hou je het tenminste nog leuk voor de supporters. En wordt de 2e helft tenminste niet saai!!!!!!
![]()
![]()
Mandarijn schreef: Liever 5x scoren in de 2e helft dan met rust 5-0 voorstaan. Hou je het tenminste nog leuk voor de supporters. En wordt de 2e helft tenminste niet saai!!!!!!Uhuh
Kim_S schreef: Mieke, foto?ja hoor, ik ga een beetje met mijn tepelkwasten op de foto![]()
Kim_S schreef: UhuhKim denk aan morgen
Ik hoop dat het een wat minder agressieve 2e helft wordt.
Kim_S schreef: Doe ik. Zennnnnnnn 8)Goed bezig, want ik vind deze toch niet zo leuk:
Mieke L. schreef: ja hoor, ik ga een beetje met mijn tepelkwasten op de fotoJa dat zeg ik toch?![]()
Mieke L. schreef: ja hoor, ik ga een beetje met mijn tepelkwasten op de fotoMieke ik heb ze gevonden:![]()