Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Angelique
Kim_S schreef: Dit jaar maar eens gezonder gaan leven dan het vorige. Nou heb ik geen excuus meer  :biggrin2:
Ik zou beginnen met duitse tompoucen voor zondag  :biggrin2:  gaaf kadootje...wil ik ook als ik groot ben  :biggrin2:
Door Pluto
Zo de rest van het spul slaapt weer, dankzij mijn liefste lief toch ruim 4 uurtjes geklokt met de oogjes toe.  :-*
Nu even een paar uurtjes taxi de rondte in sturen en dan genieten van een dag weekend. Het vakantierooster is ingegaan dus de komende weken zijn de weekenden kort, 5 weken lang 6 dagen in de week! Ach, is de staat weer blij met mijn overuren!
Door Nynke
Succes Jeroen !! :-*

OT: Even met een taxi rondjes rijden  :biggrin2:  en daarna met Pezzo naar de DA voor een hartecho,hij hoest de laatste weken behoorlijk, dus zal aan de medicijnen moeten, dat kan eigenlijk niet missen  :( :(
Door Kaela
Spannend Nynke, ik duim dat het allemaal meevalt!

Gister vroeg op bed, vanmorgen weer vroeg wakker. Ben een heel kort rondje met Oscar wezen fietsen. Hij meende heel veel energie te hebben, maar na 1 km was ie niet meer vooruit te branden. Had ik wel verwacht, dus het rondje was ook amper meer dan een km. Heeft ie toch even de kriebels uit de poten kunnen hollen.

Nu even een quick-fix in de voortuin gedaan. De dode viooltjes uit de potten gehaald en vervangen door de akeleitjes die ik van mijn zwager heb gekregen. Het grootste onkruid weggehaald en zo nog even een snelle bezem er door. Ziet het er weer heel toonbaar en vrolijk uit. Nu nog even achter bezig. Gras maaien en de straat verder schoonmaken. En als ik daar zat van ben ga ik lekker even chrashen, douchen en dan weer fris en fruitig naar het werk. Lekker ochtendje zo!
Door Kim_S
Pauline schreef: Kim.... zorg je dat je volgend jaar tijdens de Vierdaagse weer bij je ouders bent? Eddie verwacht je weer keurig aan de route met koffie! :P
Deal!!!  :D

Jammer dat dit jaar de vierdaagse wat te vroeg kwam  ;)
Door Pauline
Kim_S schreef: Deal!!!  :D

Jammer dat dit jaar de vierdaagse wat te vroeg kwam  ;)
Ja, maar hij had dit jaar sowieso al besloten om niet mee te doen. Valt weer buiten zijn verplichte vakantie en hij wil niet dat er voor hem te vaak uitzonderingen gemaakt worden, terwijl zijn collega's het niet mogen. En heel eerlijk.... in eerste instantie had ik het idee dat ie er helemaal klaar mee was, maar oh oh oh wat zit dat virus diep..... Nu mag hij eindelijk 40 km en Rik volgend jaar ook, wil Marc ook meedoen. En tja... als 25 jarige moet je uiteraard 50 km en hoewel Marc zegt dat ie het dan wel alleen loopt, laat Eddie dat natuurlijk niet op zich zitten. ;D Dus wordt het, als Marc ingeloot wordt, "gewoon" weer 50 km.
Door Kim_S
Pauline schreef: Ja, maar hij had dit jaar sowieso al besloten om niet mee te doen. Valt weer buiten zijn verplichte vakantie en hij wil niet dat er voor hem te vaak uitzonderingen gemaakt worden, terwijl zijn collega's het niet mogen. En heel eerlijk.... in eerste instantie had ik het idee dat ie er helemaal klaar mee was, maar oh oh oh wat zit dat virus diep..... Nu mag hij eindelijk 40 km en Rik volgend jaar ook, wil Marc ook meedoen. En tja... als 25 jarige moet je uiteraard 50 km en hoewel Marc zegt dat ie het dan wel alleen loopt, laat Eddie dat natuurlijk niet op zich zitten. ;D Dus wordt het, als Marc ingeloot wordt, "gewoon" weer 50 km.
Dat het virus diep zit kan ik (als Nijmeegse) wel begrijpen. Niet voor niks dat ik dan al om 5 uur 's ochtends langs de straat zit om te kijken hè  :biggrin2:
Ik heb echt mensen voorbij zien strompelen, ondersteund door 2 andere mensen, die het toch tot het eind gehaald hebben. Die hadden het virus ook zwaar te pakken!
Maarreh, als ze met zijn 3en lopen, dan zetten we gewoon 3 bakkies koffie volgend jaar hoor  8)
Door Pauline
Kim_S schreef: Dat het virus diep zit kan ik (als Nijmeegse) wel begrijpen. Niet voor niks dat ik dan al om 5 uur 's ochtends langs de straat zit om te kijken hè  :biggrin2:
Ik heb echt mensen voorbij zien strompelen, ondersteund door 2 andere mensen, die het toch tot het eind gehaald hebben. Die hadden het virus ook zwaar te pakken!
Maarreh, als ze met zijn 3en lopen, dan zetten we gewoon 3 bakkies koffie volgend jaar hoor  8)
Marc lust geen koffie...... ::) Maar dat komt vast wel goed!

Enne.... misschien kom ik je wel een tijdje gezelschap houden om 5 uur. Als het allemaal doorgaat zitten we in een huisje in Winssen en gaat Eddie op de fiets naar de Wedren, lukt dat niet dan wordt het Connie uiteraard. Maar als ze in Winssen zitten ben ik er ook bij en dan kom ik gezellig met je meekijken. :-*
Door Kim_S
Pauline schreef: Marc lust geen koffie...... ::) Maar dat komt vast wel goed!

Enne.... misschien kom ik je wel een tijdje gezelschap houden om 5 uur. Als het allemaal doorgaat zitten we in een huisje in Winssen en gaat Eddie op de fiets naar de Wedren, lukt dat niet dan wordt het Connie uiteraard. Maar als ze in Winssen zitten ben ik er ook bij en dan kom ik gezellig met je meekijken. :-*
Leueueueueueueueueueueueueueueueueueueueueueuk!!!  :D
Hoe is mijn Hengeloooooos tot nu toe?  :biggrin2: :P
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door